NED PRIORITERE YOUTUBE?

Har virkelig savnet å lage slike innlegg som dette, stille meg foran kamera og posere! Det har vært veldig lite slike innlegg som dette nå for tiden på grunn av at jeg driver med vlogmas på kanalen min, og det er noe som krever veldig mye energi. Det er ikke noe som bare er gjort på null komma niks, og på tross alt er dette det første året mitt der jeg gjør vlogmas og det er helt nytt for meg. Men jeg tror nok den siste vloggen kommer på fredag, og så poster jeg de klippene jeg har fra julaften på søndagen.

HER finner dere genseren (annonselenke).

I morgen etter skolen er det offisielt ferie, og det er noe som jeg virkelig trenger nå! Jeg trenger å hvile, og slappe litt av før det nye året. Et av mine største nyttårs fortsetter er å fikse på døgnrytmen min, den må jeg virkelig få gjort noe med. Dere må forresten fortelle meg om dere ønsker å høre mine nyttårs forsetter, selv om de ikke blir så bra fulgt gjennom året. Jeg tror nok jeg kommer til å ned prioritere youtube i ferien, for det er noe som tar veldig mye tid. Denne ferien ønsker jeg å kose meg ekstra mye siden det er tross alt juleferien, og jeg føler selv at der en litt spesiell ferie der man skal slappe av ekstra mye. Tilbringe den med venner og familie.

Jeg kommer derfor til å prøve å få opp bloggen på spor igjen, på grunn jeg har vært veldig dårlig på å oppdatere dere. Dere som følger meg på snapchat (Theresesblogg) vet at jeg savner veldig mye å ha den energien til å skrive et blogginnlegg. Men jeg tror kanskje det har noe å gjøre med at det er så mørkt ute, og de som kjenner meg godt nok vet at jeg er et skikkelig dovendyr når det blir mørkt. Men jeg tror nok jeg skal klare å få opp motivasjonen i løpet av ferien. Men jeg er hvertfall utrolig klar for å ta ferie for denne gang!

Nå skal jeg ta en skikkelig om rydding på rommet, får besøk av vaskedame her hjemme i morgen 😀

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg