KJÆRE JULAFTEN

DERE DET ER JUL!  Dagen som alle har ventet på. Jeg som sikkert mange andre har ventet lenge på denne dagen, og er virkelig klar for årets jule feiring. Her hjemme er vi allerede godt i gang med feiring. Vi har vært nede hos julenissen, og fått dagens første gave. Det er en tradisjon som har vært her veldig lenge her jeg bor. Familien min har også vært borte hos naboen å spist grøt med mandel i. Det er noe vi har gjort de siste årene, og er alltid like koselig hver gang! Jeg ser virkelig frem til kvelden sammen med familien. I år feirer vi hjemme og vi får besøk av onkelen, tanten min og søskenbarna mine. 

Gårsdagens altså lillejulaften brukte jeg sammen med Ida, og vi fikk gitt oss selv litt julestemning i siste liten. Det tok seg tid før jeg fikk julestemning i år. Dere får selvfølgelig være med på disse to dagene gjennom vlogmas, som kommer til å komme opp første juledag. Forresten så kommer jeg ikke til å filme absolutt alt som skjer i kveld, for ønsker ikke å bruke kvelden min på å filme hele tiden. Jeg ønsker heller å bruke den på helt andre ting, det er tross alt jul. Jeg vurderte veldig å la være å ikke filme siden det er julaften, men jeg ønsker å dele denne dagen med dere. Men derfor håper jeg dere har respekt for at det ikke blir fullstendig med masse klipp av kvelden.

Jeg ønsker dere alle sammen en fantastisk jul, og det er for dere ALLE fortjener en fantastisk jul. Uansett hvordan situasjon man er, dere som ikke har et bra minne med jul eller hvilket humør man er i, er det jul for alle oss i dag. Det er jul for både mennesker, dyr, små og store. Jeg håper denne dagen blir en uforglemmelig dag for de fleste, og blir en dag alle kan se tilbake til og ha gode tanker med. Nyt dagen sammen med venner, og familie og gi gode tanker til de som ikke har det så godt som oss.

HA EN UTROLIG FIN JULAFTEN!

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg