GÅRSDAGENS VAR VELLYKKET

Kjole fra: Missguided

For en utrolig bra julaften vi fikk i år, den gikk opp til alle forventinger. Vi spiste utrolig god mat, og vi fikk gjester. Dette er den første jula vi har brukt så lang tid på å åpne gaver, vi brukte hele tre timer på hele åpninga. Jeg fikk utrolig mye fint, og er takknemlig for alt jeg fikk og takknemlig for alle som ga. Jeg husker før hvor mye gavene betydde, det var liksom hele jula men de to siste årene har jeg nok endret tanke gang angående jula. Gavene er ikke alt som gjelder lenger. Det ble en veldig sen kveld på meg, men det var absolutt verdt å sove de ekstra timene i dag.  

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg