– STEP BY STEP –

Heisann dere, jeg håper virkelig dere har en fin ferie til nå. Det har hvertfall jeg! Det er utrolig mange som lurer på hva og hvilken sminke jeg bruker til hverdags, og jeg tenkte å dele det med dere step by step. Dette er de produktene jeg strekker meg til, liker best og kan alltid holde meg til. Jeg håper dere får noe ut i fra innlegget og husk jeg er ingen makeup artist eller noe lignende. 

♥ Jeg starter alltid min sminke rutine med å prime huden. I det siste har jeg vært veldig glad å kun bruke Mac sin prep + prime som primer, før brukte jeg alltid NYX sin angel veil primer. Jeg har vært veldig glad i begge to. 

♥ Fukter alltid ut beauty blenderen min, dette er ikke noe jeg kan hoppe over. Etter jeg oppdaget beauty blender, kan jeg nesten ikke fordra å bruke en børste til å  legge fondation. Jeg pleier å blande Nars sin Sheer glow fondation og Estee Lauder doble wear fondation.

♥ Etter jeg er fornøyd med både dekk evnen og på føringen av fondation, pleier jeg å bake under øynene. Det lar jeg ligge der i en stund og i mellom tiden gjør jeg bryna mine. Jeg har alltid brukt dette baby pudderet, på grunn av at det har falt veldig godt i smak og jeg har ikke oppdaget flashback fra kamera eller lignende. 

♥ Denne øyenbryns børsten er min store kjærlighet, helt siden jeg oppdaget denne har jeg ikke brukt noe annet! Den er alt jeg har trengt hele tiden, og klarer ikke og slutte å bruke den. Den har virkelig gjort alt mye bedre. Det er fra Linda Hallberg sin kolleksjon. Dere kan få tak i den på Bangerhead. Jeg bruker også Anastasia sin dipbrow i fargen chocolate. Til slutt bruker jeg en browgel for å holde alt sammen på plass og den er fra Tonya Crooks. 

♥ Etter jeg har fylt inn bryna og gjort de til den formen jeg ønsker, pleier jeg å ramme de inn med concealeren fra NYX som er på bildet. Dette har vært mine store favoritt i nesten et år. Det gjør bryna mye finere, og renser bort sølet hvis du har bommet litt. Men, husk å blend concealeren ut om du gjør dette! Til slutt påfører jeg pudder i hele ansiktet + under øynene for at det ikke skal være hvit under. 

♥ Jeg bruker NYX sin matte bronzer til å bronze opp ansiktet, og da pleier jeg å bare kjøre på til det ser bra ut. Jeg bruker også Mac sin highlighter (mineralize skinfinish) i fargen Lightscapade, øverst på kinnbeina, nesen, under bryna, haka og på amorbuen. 

♥ Helt helt helt til slutt bruker jeg Smashbox sin setting spray, for at sminken skal holde ut hele dagen. Nei, jeg bruker ikke mascara og hvis jeg bruker det er det Too faced sin better than sex mascara jeg holder meg til. 

Ønsker dere et slikt innlegg som dette bare step by step av hvordan jeg gjør brynene mine?

blogges

6 kommentarer

Siste innlegg