SPØRSMÅL RUNDE – HVA LURER DU PÅ?

Det er et nytt år, derfor kjører jeg på med årets første spørsmåls runde! Dere må bare kjøre på med spørsmål om alt dere lurer på. Jeg skal svare så punktlig og utfyllende som jeg klarer, denne gangen vil svarene komme skriftlig på bloggen og ikke i noe video. Dere må gjerne komme med litt mer kreative spørsmål enn bare “hvor gammer er du, hva heter du, hva er favoritt maten din, hva er favoritt fargen din”. Veldig morsomt om dere kommer med litt mer tenke spørsmål som krever mer utfyllende svar også! Kjør på babes! ♥

Blogges

12 kommentarer
    1. 1. Har du noen planer i 2017?
      2. Har du kjæreste? Eller er du pog med noen?
      3. Hva ville du bli når du var liten?
      4. Hvordan fikk du en så fin hud?(sliter med huden min)
      5. Kan du lage lyric prank? Har sykt lys at du skal lage det, helst lage den med flere?;)
      Jeg elsker bloggen din så mye, stå på videre;)

    2. Hei💙💙
      Er du open for å bli venner med fans?, liksom sånn på besøk til hverandre og sånt ?😅🙈💙
      Hva synes du om fanbrukere?💫
      Kan du ha treningsvideo?
      Elsker deg ❤️❤️

    3. Har du hatt kjærlighetssorg og hvordan kom du deg over den? Jeg er i den situasjonen nå som jeg er dødsforelsket i en gutt som ikke føler det samme😭Har du tips hilsen jente på 12 år. PS elsker deg😍😘

    4. Har du noen gang hatt kjærlighetssorg? Og hvordan kom du deg over det? Jeg er i den situasjonen nå hvor jeg er dødsforelska i en gutt på trinnet som ikke føler det samme😭 Har du tips? For akkurat nå vil jeg bare gråte og gråte😭 PS elsker deg😍❤ hilsen jente på 12 år

    5. Hvem er dine gutte bestevenner?
      Bursdag vs jul?
      Kan du vær så snill ha room tour på yt? Trenger virkelig inspirasjon<33
      Hva er favorittfaget ditt på skolen?
      Var det junkyard.no eller du som spurte om samarbeid?
      Justin Bieber vs The Main Level?
      Hva heter skolen din?
      Når begynte du med sminke, og hvor mye?
      Hvor mange kjærester har du hatt?
      Lengste forhold?
      Eeeeeelsker bloggen og yt kanalen din<33333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg