NESTE REISE GÅR TIL..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

______________________

T-skjorte: Monki

Bukse: Zara

______________________

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da var det på tide med helg igjen, og heldigvis for meg har jeg lang-helg! Vi har nemlig fri på mandag og det skal bli skikkelig herlig å kunne sove en dag ekstra. Jeg tror nok fri-dagen går til øving på prøver, men det er  alltid godt å slippe en skoledag, det er jo ikke så ofte at det skjer. I kveld skal jeg være sammen med Ida, først av alt skal vi spise pizza med familien hennes og om et par timer skal vi ut med et par venner av oss.

Jeg vet ikke om jeg har fortalt dere dette, men neste helg skal jeg ut på reise! Denne gangen går turen over til England (Chester), der skal jeg besøke store søstera mi som studerer der. Dette blir den første gangen min i Chester og jeg gleder meg veldig mye for jeg har sett veldig mange fine bilder derfra! Jeg har planer om å vlogge hver dag der, ta mange bilder og få oppdatert bloggen del når jeg er der borte om jeg får tid til det. Dere må gjerne skrike ut om dere ønsker vlogger derfra! For jeg lager det med glede.

blogges

6 kommentarer

Siste innlegg