OVER TENKER

Jeg elsker slike dager som dette. Jeg burde kanskje allerede være i dyp søvn, siden klokken er tross alt 00.15 .. Dager der jeg ikke gjør noe som helst og kun koser meg i mitt eget selskap, for ja jeg stor koser meg i mitt eget selskap og liker å kjede meg litt her og der. Jeg har fått unna gjort flere mails, skrevet et par blogg innlegg og hørt på mye dyp musikk. Herlig å skyve skolen til sida og er vel slik jeg liker det også. Endelig føle du har skikkelig fri og lar tankene hoppe ut. Jeg elsker dager som er lange, dager der jeg helst ligger i senga med macen og gjør nada. Jeg kan bare sitte i senga å tenke, og nyte minuttene fyke avgårde. 

Jeg elsker å lese dype blogginnlegg, høre på musikk som har dype tekster som får meg til å tenke. Når jeg først begynner å tenke så over tenker jeg alltid, tenker for mye. Slike dager som dette er de dagene jeg er utrolig glad for jeg har en blogg hvor jeg kan skrive akkurat hva jeg vil uten at noen stopper meg. Det er også slike kvelder som dette jeg har en slags tvang til å skrive, fordi jeg har en del ting i hodet som vil ut. Jeg elsker å tenke på livet, hvordan fremtiden vil være, hva mitt neste mål er og om alt som kommer inn. 

God natt fra meg ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg