UKEN SOM GIKK #1

UKENS INNKJØP: Jeg mottok et Lumee deksel i postenkassen (ikke sponset). Det er et deksel med selfie light. Dette dekselet har virkelig vært en life saver når det kommer til å ta selfies. Lyset på bildene mine er bedre enn noen gang før. Jeg virkelig digger dette dekselet!

UKENS NEDTUR: Jeg har ikke fått lettet på rompa denna uka for å dra å trene uten om mandagen, hadde store planer om å trene flere dager denne uka, men det ble det visst ikke noe av. Jeg har hatt helt andre tanker i hode. 

UKENS SANG: Jeg har virkelig elsket sangen av Rihanna “What now”, denne hører jeg på hele tiden når jeg skal slappe av slik som å gjøre skolearbeid, skrive blogginnlegg eller svare på mails.

UKENS SERIE: MIN ALL TIME FAVORITE GREY´S ANATOMY! Det er virkelig ingen serie som kommer til å slå denne for øyeblikket. Jeg er helt forelsket i denne serien, det er nok denne som ødelegger døgnrytmen min. ups.

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg har lært flere nye måter å redigere på. Jeg har også begynt med Final Cut Pro x som jeg ikke skjønner hvordan jeg har klart meg uten. Final Cut Pro x tar virkelig redigering til neste level. 

UKENS CARVINGS: popcorn. Jeg har virkelig spist mye popcorn denne uka som jeg virkelig ikke burde, det er ikke like lett å la være. Har ikke oppdaget nå hvor farlig godt popcorn faktisk er.

UKNES INSPIRASJON: Madelen uten tvil. Hun av alle folk rundt meg har faktisk gitt meg mye inspirasjon til både videoer og blogginnlegg. Takket være denne jenta har jeg fått gjort unna mye arbeid denne uka. 

Hvordan har uken din vært?

blogges

6 kommentarer

Siste innlegg