TONIGHTS OUTFIT

__________________________

Jakke: Romwe

T-shirt: HER, junkyard (Calvin Klein) #Annonselenke

Bukse: Bikbok

Sko: Adidas

Briller: Primark

___________________________

Da har jeg endelig ankommet Chester, og det er nydelig her! Elsker virkelig denne byen allerede, en så liten koselig by og får endelig oppleve hvordan England virkelig er som du ikke får gjort gjennom London. Dette er det man kaller England. Det var ikke en så lang reise, når vi ankom byen var det rett på shopping og få cashe ut lommeboka en del. heh. Jeg har spart opp siden jul nå, herlig å faktisk kunne bruke de på noe jeg har ønsket meg lenge!

Nå er vi og noen venner av mamma og de på vei ut for å spise en god middag på en restaurant, det skal virkelig bli digg med ordentlig mat! Jeg blir sulten av tanken på maten. I morgen har vi ikke enda funnet ut hva vi skal finne på, men dere blir oppdatert! Dere JEG VLOGGER I DAG! Stay tuned!

Ha en fantastisk helg, babes! ♥

blogges

6 kommentarer

Siste innlegg