UKENS SPØRSMÅL #32

Hvor kjøper du de fleste klærne dine?

Jeg kjøper de fleste klærne mine fra Romwe, Shein, Junkyard, Urban, Bikbok, Gina tricot og slike lignende butikker. Slik som jeg har sagt tidligere så har jeg ikke noe favoritt butikk, men jeg kjøper det jeg liker og bryr meg fint lite om hvor dette plagget er fra. 

 Er du fortsatt fan av The Main Level?

Ja, jeg er enda fan av disse gutta. Det har bare vært veldig lite konserter i den siste tiden, men dette er nok noe som det kommer mer av i løpet av året som vi er i. Jeg gleder meg utrolig mye til å følge disse guttene videre i 2017 for jeg har stor tro på at de kommer til å nå langt siden de er så utrolig dyktige i det de driver med. 

Hvordan er det å gå på ungdomsskolen?

Jeg liker mye bedre ungdomsskolen enn hva jeg likte barneskolen for du har mye mer frihet, du bestemmer mye mer selv og du får møte mange nye kjekke personer som du ikke en gang visste eksisterte. Det er jo også mye mer arbeid også, men det kan du egentlig forskyve helt selv.

Har du kjæreste?

Dette er sikkert det spørsmålet jeg får oftest, og er noe dere virkelig lurer på. Jeg er altså ikke singel lengre folkens, så svaret er ja, jeg har fått meg kjæreste.

 

Hvilken linje vurderer du å gå på når du skal over til vidergående?

Jeg tror nok jeg kommer til å søke på Haugaland, og linjen Design og Håndverk på grunn av jeg ønsker å gå på frisør linjen og der etter videre utdanne meg som makeup artist.

Hvem er du i vennegjengen din?

I følge mine venninner er jeg den som stikker bort til kjæresten min, og forlater vennene mine, den med syke humørsvigninger, den som alltid ser like fresh ut mens alle andre ser ut som dovendyr, den som alltid bryr seg, lett å snakke med og den som er mest diva. 

Har du hatt en krangel med ein venn over lengre tid og blitt uvenner?

Ja, jeg har hatt en “krangel” med noen over lengre tid og slutt resultatet ble at vi ikke var venner lengre. Slike situasjoner er jo selvfølgelig triste, men det er nok for det beste for ting skjer jo av en grunn?

Har du noen gang vært på Karmøy?

Jepp! Flere ganger for jeg har familie der nede og flere venner. 

Skal du på MOT kurs?

Nei, jeg skal ikke på noe MOT kurs fordi jeg er ikke MOT på vår skole.  Jeg har venninner som skal slik som Emma og Jeanett. 

Blir du irritert av en del små ting?

Jeg er en person som lett kan bli irritert over små ting og egentlig alt. De som kjenner meg veldig godt vet godt hvordan de kan få meg irritert. 

Hva er din favoritt sang for øyeblikket?

Min favoritt sang er nok “It´s gotta be you”, den er helt nydelig! Elsker virkelig denne sangen så sjekk den ut! 

Hva er det første du gjør når du kommer hjem fra skolen?

Det aller første jeg gjør er å faktisk gå på do for da har jeg som regel holdt meg hele dagen, bytter til joggebukse og tar av sminken om jeg ikke skal ta noen bilder eller filme.

Hva lurer du på til neste gang?

blogges.

10 kommentarer

Siste innlegg