KORT & GRÅTT HÅR?!

HER, finner dere tskjorten min! Digger den 😀 (sponset tskjorte)

Jepp! Dere ser rett! Jeg har nemlig klippet en del av håret mitt, klippet hvertfall rundt 20-30cm av håret mitt. Jeg har også farget det enda mer grått enn hva jeg har hatt tidligere. Det var nå utrolig herlig med en forandring for jeg har alltid vært så redd for dette lange blonde håret, men denne gangen ønsker jeg en litt større endring og jeg er så utrolig fornøyd med resultatet! Til dere som kommer til å spørre går jeg til Miss M frisør og der har jeg gått i flere år. 

Det er sikkert mange av dere som har sett at jeg har vært veldig usikker på om jeg tørr å klippe håret, men det bare endte opp med at jeg gjorde det til slutt for hår vokser jo alltid ut igjen! Håret mitt vokser også utrolig fort. Jeg angrer heller ikke et sekund, og jeg er så utrolig fornøyd må nesten si at jeg digger håret mitt! Neste gang vurderer jeg å ta enda litt mer enn hva jeg gjrode denne gang. Håret er jo fortsatt ikke kort, men det er jo kort i forhold til hva jeg hadde før. Jeg hadde jo nesten under rompa. 

I dag har jeg filmet utrolig mye til en video ute, jeg stod i tynne og små klær som viser mye av magen og dere kan nesten bare tenke dere hvor kaldt det var når det er seks minus grader ute! Jeg var så heldig å har fått hjelp av herligste Emma til å filme inn noen klipp til en video som dere kommer snart til å få øye på. Dere må glede dere til denne videoen (blir en lignende som Junkyard videoen). Nå skal jeg og Emma på trening på Yes! Ha en utrolig fin kveld alle sammen ♥

blogges

16 kommentarer

Siste innlegg