DATE NIGHT BAE

Da har jeg også endelig vinterferie! Det var så herlig å kunne komme hjem etter en rolig skoledag og vite at jeg ikke skal på skolen igjen før om en ukes tid. I dag fikk vi besøk av hunden Simba som vi skal passe på i ferien, han er lekekameraten til Mico som er vår hund. Nå sitter jeg og Ida på maccen for å få i oss litt mat, det var Ida som spanderte mat på meg. Jeg sa egentlig nei til Ida, men så kommer hun med forslaget å spandere å kan ikke takke nei? Right?

I morgen skal jeg ta bussen til Stavanger sammen med Madelen, folkens jeg skal ta bussen 07:45!! Altfor tidlig, spør du meg, men hva gjør man ikke for en jentetur? Vi skal både være i byen, og senere på dagen skal vi ta oss en tur på Ikea for jeg skal kjøpe et par ting til rommet mitt som jeg gleder meg til å få på plass!

Jeg vil også bare nevne til dere at nomineringen for youtubere er i gang, altså Gullsnutten og da må dere gjerne ta dere tiden til å stemme på meg i kategoriene "årets skjønnhet" og "årets livsstil". Det er de to kategoriene jeg mener selv at jeg passer i. Jeg syns alle burde bruke SIN stemme på Gullsnutten.no på sin favoritt, gratis å stemme og du trenger kun å logge deg inn med enten Facebook/Instagram/Youtube.

blogges

6 kommentarer

Siste innlegg