ALT OM MINE VIPPE EXTENSIONS

sponsetbehandling

HER, finner dere genseren #annonselenke

Som dere fikk med dere i mitt sist blogginnlegg, har jeg vært over hos Juste på Albatross Spa & Fitness å tatt på vippe extensions. Det er utrolig mange som hadde spørsmål angående disse vippene, derfor tenkte jeg å skrive et enda mer detaljert innlegg angående disse vippene mine. Jeg har da altså lengden 8,9,10,11,12,11 mm & tykkelse 0,07 mm & volume vipper og D curl. Jeg syns mine vipper ble døds fine, arbeidet ble så bra fullført, lengden ble perfekt og vippene ser amazing ut! Jeg er rett og slett obsessed med vippene mine. Det er flere som lurer på hvorfor jeg tok vippe extensions og det var egentlig bare på grunn av jeg var lei av å ta på falske vipper hele tiden i tillegg ser extensions mye mer ekte ut, jeg har sparer også ganske mye tid når jeg har disse og jeg syns det var spennende å få teste ut.

SPØRSMÅL FRA DERE:

Var det vondt etter du hadde tatt vippene?

Det var verken vondt under behandlingen eller etter. Det var utrolig av slappende da Juste holdt på med mine vipper, rolig musikk og vi snakket. Jeg kjente så vidt at hun holdt på med mine vipper. Det er også flere som pleier å sovne under en slik behandlingen siden du ligger der såpass lenge. Det var heller ikke vondt da jeg endelig kunne åpne augene mine, det eneste som var litt ubehagelig var at mine øyner rant etter behandlingen, men det gikk over og var kun fordi det var unormalt. 

Hvor tar du vippene dine?

Jeg tar vippene mine hos Juste, dere kan få tak i hun HER på Facebook og HER på Instagram. Hun tar behandlinger på Albatross spa & fitness, Facebooken deres finner du HER. Hvis du ønsker en time hos flinke Juste er det bare å ta kontakt med hun! Super hyggelig og imøtekommende dame!

Hvor lenge har du hatt vippene?

Jeg har hatt disse vippene nå i snart over en uke allerede! Elsker de så mye allerede, angrer ikke et sekund! 

Når begynte du med vippe extensions?

Jeg tok vippe extensions for aller første gang da jeg var hos Juste nå sist. Det er absolutt noe jeg kommer til å fortsette med videre også. 

Hvor mye koster det?

Hvis jeg husker rett koster det 1700kr for første gang du tar vipper, 1000kr da du skal ta påfyll på vippene dine. Det spørs egentlig helt hvor du drar, men om jeg skulle tatt vipper uten en sponetbehandling tror jeg likevel at jeg hadde dratt til Juste for det er skikkelig kvalitet og vet at hun bruker trygge produkter i tillegg at hun er såpass dyktig med arbeidet sitt! 

Hvorfor valgte du å ta akkurat den størrelsen og lengden? 

Det var ikke jeg som valgte lengden min for Juste hadde tilpasset vippene etter personligheten min og øynene mine. For jeg er jo en jente som elsker sminke, bruker en del sminke og derfor hadde det ikke blitt så fint med for eksempel klassiske vipper på meg. Jeg ønsket også selv volume vipper, med fin lengde, men ikke for lang heller.

Hva er ulempen og fordelen med vippe extensions?

Jeg vil si at det er mest fordeler med vippe extensions på grunn av du slipper styret med mascara, du føler deg tusen gangere freshe på en morgen med vippene, det ser jo døds bra ut så lenge arbeidet er bra utført og jeg vil også si det er en liten selvtillitboost på grunn av jeg føler meg mye penere uten sminke. Da du først starter med vippene så blir du avhenging! lover deg. Det finnes også ulemper med vipper så klart!  Som vedlikehold, oljefrie kosmetikk- og ansikts produkter, hensyn / påpasselig og koster en del penger.

Hvor lang tid tar behandlingen?

Første gang du skal ta vipper vil det ca ta to timer, men jeg vil si at det er verdt vært eneste sekund. 

Mister du dine ekte vipper?

Vi må alltid huske på at vippene våres blir byttet ut uansett, du vil miste flere og når dine vippe extensions går av vil du på en måte bli litt blind i tillegg for du er så vant med så mye vipper. Hvis du har prøvd vippe extensions en gang, men du ønsker ikke mer og du har nesten ikke flere vipper igjen bruk Tran til vippeserum, Juste fortalte meg at dette var det beste for vippene. 

Hvor lenge varer vippene dine?

Jeg tror nok de vil vare i 3-4 uker ca, men man burde ta påfyll etter 2-3 uker tror jeg det er. 

Håper dere fikk svar på en del av det dere lurte på angående vippe extensions, om det er noe mer så let me know!

blogges

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg