15 !!!

Tidligere i uken altså tirsdag ble jeg endelig 15 år som jeg har ventet på en god stund. Som nevnt tidligere så drog jeg ut til byen sammen med Emma og Madelen for å spise en god middag og dessert. De ble også med meg hjem senere på kvelden for å overnatte siden vi allerede var i gang med feiringen. Da vi kom hjem til meg hørte vi på musikk, vi ble hekta på et spill på messenger av alle steder som heter everwing, brukte opp helium ballongene fra Egon hehh, vi begynte også med en liten maraton av 13 gode grunner som jeg nå endelig er ferdig med og helt ærlig syns jeg serien hadde veldig dårlig spenning. Ja, handlingen var bra og meningen bak er veldig bra, men syns selv det var en “dårlig” serie. Jeg er da uten serie for øyeblikket så om du har en serie å anbefale, skrik ut! Jeg trenger virkelig noen gode anbefalinger akkurat nå. 

Jeg må bare si tusen takk til alle som gjorde den dagen spesiell for meg både familie og venner, dere som var en del av den gjør alltid bursdagen min like fin hvert år og jeg er virkelig heldig som har slike mennesker rundt meg. Veldig glade i dere alle sammen som var der på dagen min! ♥

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg