JEG LEVER NÅ!

God morgen dere! Jeg tror aldri jeg har postet et så tidlig innlegg noen sinne, men en gang må bli den første? right? Jeg har savnet litt det med å komme med daglige innlegg når det skjer noe her i det spennende livet mitt, neida. Det har egentlig skjedd ganske så lite, derfor dere ikke har hørt så utrolig mye fra meg. Jeg lever nå!

I dag skal jeg sette på noen nye vipper altså vippe extensions, siden jeg skal allerede konfirmere meg i helga på søndag! Gleder meg så uutrolig mye!! Jeg gleder meg mye til god mat, familie, venner og myee mer. Jeg tror det kommer til å bli en utrolig bra dag + feiring, og jeg gleder meg veldig mye til å vise dere pynten og bilder fra den dagen.

Jeg vurderer å oppgradere kamera mitt litt til 750D for nå har jeg 1200D, som jeg har brukt i 2 år som jeg er døds fornøyd med! Hvis det blir slik at jeg kjøper et nytt så kommer jeg selvfølgelig å selge det gamle. Let me know, hvis du er interessert!

Meen vi blogges senere:*

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg