ORANGE IS THE NEW BLACK

_______________________________

SOLBRILLER: PRIMARK

GENSER: CARLINGS

JAKKE: FOREVER21

BUKSE: DR.DENIM

SKO: NIKE (JUNKYARD, HER FINNER DERE DE #ad)

_______________________________

Hva syns dere?

Heisann dere! Jeg bare måtte vise dere onsdagens outfit for rett og slett, jeg digget den! Jeg har begynt å elske fargen oransje på både topper og gensere, syns det er døds kult! Det skiller seg også litt ut, og gjør også antrekket litt freshere. I dag har jeg laget ferdig en konfirmasjons gave til Madelen på grunn av i morgen skal jeg i konfirmasjonen hennes, og på søndag er det endelig min tur! Nå skal jeg straks ut med mamma og pappa til lokalet for å pynte bordene for søndagen. JEG ER SÅÅÅÅ GIRA!! ♥ Gleder meg til å dele bilder med dere! 😀

blogges:*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg