MORE DAYS LIKE THIS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser: Junkyard (HER, annonselenke) Bukse: Wow

God søndag dere! ♥ Jeg håper dere har hatt en kjempe fin helg, og koset dere mye. Denne helga har jeg ikke hatt så utrolig mange planer, det eneste spennende som har skjedd denne helga var at jeg var i den siste konfirmasjonen for i år til søskenbarnet mitt og det var en skikkelig fin feiring. Jeg håper hun hadde en utrolig fin dag, som hun fortjener. 

Nå sitter jeg på rommet ser på serie, med ny dusjet hår og uten bh. Dager som dette er virkelig de beste, der du ikke gjør en eneste ting du bare koser deg i ditt eget selskap og trenger ikke å stresse over noe som helst. Akkurat i dette sekundet venter jeg på at Ida skal bli ferdig å dusje slik at vi kan ta oss en liten tur på bensinstasjonen for å kjøpe en is, som jeg fikk sykt craving på! 

Vet dere hva? Neste helg aka fredag reiser jeg til Oslo på en jente tur sammen med mamma, moren til Madelen og Madelen selvfølgelig. Grunnen til at jeg skal til Oslo er fordi vi skal på Shawn Mendes konsert noe som jeg gleder meg sykt til! Jeg tror det blir en døds bra opplevelse, og han er så dyktig så det bli bare en kjempe bra konsert tror jeg. 

blogges

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg