I´M BACK BITCHES

Heeiiaa!!

Lenge siden jeg har vært innom min egen blogg, og skrevet inne på bloggen min i det hele tatt. Den har rett og slett bare gått helt i glemmeboken, og jeg mistet gleden av det og nå ønsker jeg å finne den tilbake. Jeg vet mange av dere har savnet bloggen min, og ønsket at jeg skulle komme tilbake. Det tok seg bare litt tid, før jeg kjente savnet på det. Jeg elsker å bruke stemmen min på noe, og uttrykke følelsene mine på et sted. Jeg ønsker at bloggen min skal være et bra sted, og ikke minst et ærlig et. Jeg ønsker å åpne meg mer, og skrive mer om forskjellige temaer og generelt om hvordan jeg har det. 

Jeg har drevet med å pushe youtuben min opp, som har gått superttt! Jeg har nådd 8.000 subscribers som jeg syns er så bra og vi blir bare enda mer og mer. Jeg har jo også skole utenom som jeg skal prøve å forholde meg til, og derfor er det ikke sikkert det blir så jevnlige oppdateringer fra meg, men jeg skal prøve så godt jeg kan! Jeg håper både nye og gamle lesere, kommer til å like innholdet på bloggen min og ønsker å følge med på bloggen min fremover. 

Husk å følg mine sosiale medier:

Youtube: HER.

Instagram: HER.

Snapchat: Theresesblogg

Hvis det er noe spesielt dere vil lese om, så gjerne kom med tips! 

blogges

6 kommentarer
    1. made my day<3
      åååå, herregud, for en glad melding å få, alltid følgt deg, er en glede å se at du har funnet tilbake til bloggen også!!<3 da kan jeg følge deg på både dine medier, blogg & YT videre i høst, er så takknemlig for jeg kan følge deg!!
      jeg heier på deg, stå på, jeg har troen på at du snart får 10 000 sub på YT<3
      varm klem<33

    2. Hei, Therese her er mine spørsmål eller tips jeg ønsker å lese mer om.
      1. kan du skrive noe mer om hvilke kosmetikk produkter man bør bruke som ikke er testet på dyr?
      2. ønsker å lese litt mer om negle exstension med akryl eller gel eller negle design, hadde vært kjekt å se mer klipp i fra det om hvordan dine negler blir laget.
      3. mer sminke videoer ønsker jeg å se også.
      hilsen Silje Therese Pedersen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg