JEG DRAR VEKK

Processed with VSCO with s3 preset

Heiaaa!! Hvordan har dagen deres vært? Vet dere hva, det er så utrolig gøy å blogge igjen! Jeg gleder meg skikkelig mye til fremover, og håper virkelig at jeg klarer å være oppdatert og levere bra ikke minst. I morgen drar jeg videre til Bergen, og der skal jeg fikse bryna mine hos Brow Rehab og det har jeg gledet meg så lenge til nå! Jeg har spart ut bryna en liten stund nå, og håper på et bra resultat. Grunnen til at jeg drar såpass langt for å KUN fikse bryna er at jeg hører stadig mye bra om Brow Rehab, spesielt Elin, men hun er i Oslo og har evig lang timeliste så derfor skal jeg heller til Ina om jeg husker rett i Bergen. 

Jeg drar sammen med Ida, vi skal også sove over hos storesøsteren hennes siden hun bor i Bergen. På lørdagen skal vi til byen, og hvis noen av dere ser meg så gjerne kom bort det syns jeg bare er super koselig! Vi skal ut å spise sammen med hun før vi reiser av gårde med kystbussen 19.00 på kvelden. Det er litt herlig at vi drar så pass tidlig for da får vi også gjort noe ut av helga her hjemme.

Har du noen gang vært hos Brow Rehab?

blogges

8 kommentarer

Siste innlegg