SLITEN SJEL

Må bare fortelle dere en ting, har dere sett mitt nye design her på bloggen? Det er laget av den fantastiske Ane Estil, HER finner dere bloggen hennes og HER finner dere Instagrammen hennes. Det er alltid hun som lager mine bloggdesign, og hun er virkelig den beste. Hun lager også design for andre, så hvis du trenger et design eller en nydelig header så anbefaler jeg hun på det høyeste! 

Heisann dere, i dag har det virkelig vært en lang dag for meg. Våknet opp i dag morges, dårlig søvn i natt som nok er helt min egen feil som starter på en ny serie og virkelig ikke klarer å stoppe å se. Jeg hadde en lang dag på skolen, og både denne uken og neste uke er det mye prøver og innleveringer før høstferien. Jeg kjenner virkelig jeg trenger ferie nå, og jeg går også i tiende klasse som også betyr POLEN! Jepp, vi reiser til Polen i høstferien, og vi reiser natt til fredag og kommer hjem neste fredag. Jeg får nok dessverre ikke blogget så mye, selvom jeg skal prøve så godt jeg kan selvfølgelig. Som en liten trøst på skulderen skal jeg prøve å vlogge en del der nede.

Dere som kjenner meg godt vet godt at jeg hater å bruke lang tid på skole arbeid, og virkelig vil helst gjøre andre ting. Jeg blir sykt lett sliten når det kommer til skole, og spesielt i det siste for det har vært en del og derfor blir jeg som regel dødssliten og orker egentlig ingen ting. Jeg har faktisk sovnet med en gang jeg kommer hjem fra skolen hver eneste dag denne uken. Hehe, ups kanskje jeg burde endre litt på døgnrytmen min? Jeg har også vært på jobb i dag, og for dere som lurer på hvor jeg jobber så jobber jeg på et legesenter som renholder eller vaskehjelp, whatever. 

Håper dere har hatt en fin dag!

blogges.

14 kommentarer

Siste innlegg