UTROLIG STOLT

Heiiaa! Jeg glemte helt ut å blogge om helga som var for da var jeg nemlig på en liten konsert her hjemme i Tysvær. Her spilte både The Main Level, Jeanett Elise som er bestevenninna mi og Berge & Olav Ohm. Jeg har der selvfølgelig for å støtte både gutta mine og Jeanett Elise. Jeg er super stolt av Jeanett, hun er så utrolig talentfull og jeg er bombesikker på at hun kommer til å nå langt så lenge hun jobber hardt! Hun leverte døds bra på scenen, og fikk tårer i øynene under Riv i hjerte! Jeg fikk også møte guttene mens jeg var på konserten, og super gøy å møte de igjen etter det var så lenge siden sist. Jeg har ikke møtt de siden de var på Treskofestivalen.. Forresten HER, finner dere Youtube Kanalen hennes.

Før konserten kjøpe jeg også roser til hun, siden jeg syns hun fortjente noe ekstra siden denne dagen var tross alt stor for hun. Utrolig glad for at jeg får dele slike dager sammen med folk jeg er glad i. Det å se personene du bryr deg om smile litt ekstra er noe av det beste. Jeg hadde med meg venninnen min Nesta med meg hjem på fredagen, det er hun dere ser på bildene ovenfor sammen med meg og hun har dere kanskje ikke sett så mye av. Dere kommer nok til å se mer av hun, det var ikke før nå i tiende vi har blitt skikkelig nærme hverandre og har blitt skikkelig glad i Nesta på så kort tid! Hvis dere ønsker jeg skal dra hun med på en video, så skrik ut!

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg