MUST HAVES ATM ♡ MAKEUP

Heiaaa! Så gøy å være tilbake igjen hos dere! I dag tenkte jeg å dele mine absolutt favoritter for tiden innenfor sminke, siden dette er et tema jeg er veldig interessert i og flere av dere ønsker tips fra meg som er veldig gøy å høre! Jeg har selvfølgelig flere favoritter, men det er helst disse som jeg strekker meg til hverdagen og andre anledninger. Det er også disse produktene som er nyest i kolleksjonen min, og flere! Jeg har lovt dere på Youtube at det kommer sminkekollkeksjon på ti tusen abonnenter! Hvis det er noe du ønsker, så abonner HER!

En av mine favoritt fondation, og det er denne som jeg bruker til hverdags for jeg har en fra Makeup forever i stick form og en fra KatVonD som jeg bruker til mer fest osv. Jeg elsker dekkevnen på denne, og det skal sies at denne er bedre for huden å gå med enn uten for når du går uten fondation får du mye støv, forurensing og mye mer på huden som slettes ikke er bra! Altså når en fondation er bra for huden, så bare måtte jeg teste den ut! Du finner den eventuelt HER

JEG ELSKER DENNE. Trenger jeg å si så mye mer? De fleste kjenner vel til denne concealeren, altså Naked Skin fra Urban Decay. Den er så utrolig fin under øynene, striper seg ikke og blender døds bra! Den dekker utrolig bra også! Du finner den eventuelt HER.

Kan vel si det samme om denne, for de fleste bruker den og jeg har snakket om den en million ganger. Jeg bruker en skrå kost sammen med denne, super lett å jobbe med og fargen er døds fin! Jeg har den i fargen Dark brown. Det er altså Anastasia sin dipbrow, dere finner den eventuelt HER.

Min absolutt favoritt highlighter for tiden, elsker også Opal fra Becca, men denne er bare toppen på kaken. Jeg kjøpte den i Polen, og vedder på at den går tom snart for så nydelig er den! Den er utrolig pigmentert, og den legger seg fint og fargen er bare helt fantastisk. Jeg har den i fargen Blinded by the light, og den er fra Too faced. Dere finner den eventuelt HER

(ANNONSE) Jeg mottok disse for under en uke siden, og jeg elsker dem siden dagen jeg fikk dem! Hvis dere lurer på hva jeg har på leppene mine på Instagram som regel så er det den som heter Dolly. De er så fine på, og ja det er en lipgloss! Finner dem HER

NARS, laguna bronzer finner dere HER. Veldig pigmentert, og perfekt farge for å få perfekt bronzed hud! Jeg bruker denne så og si hver eneste dag, og den er lett å bygge opp og legger seg fint. Fargen er heller ikke for varm som er døds bra! 

NARS orgasm, utrolig pigmentert og fin farge! Dette er absolutt min farge blush, og etter jeg fikk denne har jeg ikke tenkt til å gå til noen andre blusher. Dere finner den HER.

Jeg vil si denne er bedre enn better than sex! Den er en dup for Better than sex fra Too faced, men jeg har falt for denne mer og jeg har begge to. Better than sex var min favoritt og jeg vil si jeg byttet favoritt fort! HER, finner dere den!

Ønsker dere flere slike innlegg i fremtiden?

blogges søtinger ♥

8 kommentarer

Siste innlegg