EN STOR ENDRING!

Heii babes! Beklager for et litt vel sent innlegg, men slik blir det nok noen ganger og er ikke så mye å gjøre med det. Det er mandag som betyr ny uke som alltid er litt ekstra slitsomt, skal ikke legge skjul på at det var vanskelig å komme seg opp av senga for det var det absolutt. Det å få motivasjon til å stelle seg for og så gå på skolen er døds vanskelig.

Det som ga meg litt ekstra glede var at jeg skulle dra til frisøren cirka rett etter skolen! Jeg gleder meg hver eneste gang til å gjøre meg litt ekstra fresh, og denne gangen ble det en litt stor endring for jeg har lenge snakket om å bli brunette og denne gangen skjedde det på ordentlig! Jeg har gått for gråbrun, det kan gjerne se svart ut for flere av dere på bildene, men jeg skal nok få fikset noe enda bedre bilder til dere i morgen! Jeg må også ikke glemme at jeg klippet bort en del av håret denne gangen også, etter jeg klippet meg hos Monica første gangen så har jeg bare klippet mer og mer! Jeg ELSKER DET! Forresten litt creds til typen som tok bilder for første gang av meg! 

Går til Monica på Norheim hos Storesund frisør as. HER, finner du nettside. (NEI, ikke sponset)

Hva syns du?

blogges

8 kommentarer

Siste innlegg