TUTORIAL: GANGSTER CLOWN

Heisann! Jeg beklager så mye at videoen kommer såpass sent, denne videoen skulle egentlig komme på mandagen. Jeg hatt så mye å gjøre når det kommer til skole derfor jeg har vært litt tilbake, flere trodde jeg tok nok en pause, men neida! Jeg er enda her. Det var flere av dere som fortsatt ville ha videoen selvom halloween er over for i år, men jeg håper dere hadde en flott halloween alle sammen ♥ Dere må gjerne huske å abonnere på kanalen min HER, dere finner også alle produktene som er nevnt under på videoen i beskrivelsen.

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg