DØDS UFRESH

Heiaaa! Nå sitter jeg i senga ny dusjet, litt ansiktsmaske her og der, uten sminke, vått hår og kjæresten sin t-skjorte. Beste kombinasjonen, right? I dag var jeg innom trening igjen, og jeg er rett og slett døds klar for å begynne å trene hardere og mer i ukene fremover! Nå har Ida altså min bestevenninne om du ikke visste det fra før av, hun har altså begynt på Yes igjen! Yes er treningssenteret jeg går på, som ligger like ved Amanda. Jeanett som er en annen bestevenninne skal ha prøve uke neste uke, og se hvordan hun liker det og krysser fingrene mine for at hun begynner!! Jeg har trent alene rundt et år, og gir meg så mye motivasjon at jeg får andre å trene med som kan pushe meg. Utenom alt dette er jeg ferdig med innleveringer, prøver for denne uken og det er så og si kun tentamener igjen. Noe som jeg syns er ganske digg. 

DET KOM SNØ I DAG. VI KAN ALTSÅ BEGYNNE Å TELLE NED TIL JUUUL!!

bloggeees

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg