JEG ER SLITEN.

ALLE BILDER TATT AV: @WESTMAGNUS.

Jeg har lenge tenkt over hvordan jeg skal gjøre det med Youtube, Blogg og Instagram fremover fordi energien min er så brent opp. Jeg har absolutt null energi til å gjøre ting om dagen utenom hverdagen som går til jobb, skole og trening. Hvis jeg ikke er ute å gjør disse tinga er jeg nok med venner eller kjæresten, hvis ikke ligger jeg nok strak i senga og sover. Jepp, jeg er sliten og syns det er sykt vanskelig å balansere forskjellige ting om dagen. JA, jeg har det bra og er glad, men alle har hver sin omgang der de er slitne i blant. Nå er det nok min tur. For ja, jeg er sliten.

Jeg tror nok ut desember skal jeg prøve å ikke pushe meg for mye med for eksempel Youtube fordi det er det jeg ønsker å satse mest på fremover har jeg bestemt meg for. Jeg skal drive med bloggen her og der. Jeg er usikker på om dette blir en hverdagsting, men jeg bruker den da jeg føler for det som jeg gjør akkurat nå når klokken er 23.24 på en mandagskveld og jeg skal egentlig på skolen i morgen. Jeg er MYE mer produktiv på kveldstid enn hva jeg er på dagen. 

Jeg skal altså ha ukesvlogger gjennom hele Desember. Det er mange som har spurt etter vlogmas, men jeg er ikke så spennende hver enste dag på grunn av jeg går på skole og er en helt normal 15 åring som lever livet sitt. Ja, jeg hadde elsket å gjort en vlogmas, men da føler jeg at jeg må gjøre noe hver eneste dag som jeg absolutt ikke gjør. Jeg ønsker også “alene” tiden min som jeg ikke får om jeg må dra opp et kamera for å oppdatere hver eneste dag i Desember. Derfor har jeg bestemt meg for ukesvlog hver eneste uke i Desember som jeg håper høres bra ut! Jeg starter 1.Desember. Noe annet som er spennende er at jeg skal ha en konkurranse her søndag i advent i Desember slik som sist år, bare da var det på Youtube og i år er det på Instagram.

Den største grunnen min for jeg ikke har så mye motivasjon for Youtube for tiden er nok jeg føler at jeg ikke leverer 100% som jeg vil. Jeg har mine krav som jeg VIL oppfylle. Jeg ønsker å være mye mer energisk i videoen mine, bedre lys og en FAST bakgrunn. Det er mine krav, og jeg er på god vei for jeg driver å planlegger fremover. Jeg skal avsløre allerede nå at det kommer en Black Friday Haul på torsdag eller fredag. Jeg skal bestille meg ringlight etter jul eller før kommer helt ann på, denne gangen fra Skatush som jeg har hørt døds mye bra om og jeg tror allerede da kvaliteten vil stige. Jeg vil også skaffe meg Final Cut Pro igjen, men alt dette koster penger og penger vokser ikke på trær. Jeg gleder meg til å ha alt i boks. Jeg føler jeg har lugget på samme stadiet angående Youtube lenge, og jeg vil endelig prøve å få mer erfaringer og generelt bli flinkere. Det er også noe jeg vil holde på med, og da må jeg sette høyere krav til meg selv, men samtidig ikke for høye.

Noe som jeg også vil bli flinkere til fremover da mener jeg generelt over nyttår er å jobbe mer med skole, som faktisk er noe jeg er døds dårlig på! Jeg er ikke flink til å prioritere ting som er viktig, og til neste år vil jeg nok si dette et av de viktige halvårene som vil gjøre slik at jeg kommer inn på det jeg vil selvom den skolen jeg ønsker å gå på ikke har så høye krav. Jeg ønsker uansett å gjøre mitt beste, derfor må jeg nok få bedre skolevaner.

Nå er det sikkert mange som tenker jeg enten pusher for hardt eller setter for høye krav, men jeg liker å ha noe å jobbe etter det gir meg motivasjon. Jeg elsker også å jobbe hardt for ting jeg virkelig ønsker som for eksempel Youtube, Instagram og Blogg. Det er virkelig mine gleder i hverdagen. Bloggen er som en dagbok for meg, dere skulle visst alle innleggene mine som ikke er publisert og videoene som ikke er postet. For jeg har mye på skjul også. Youtube er nok det stedet jeg får visst mest hvordan jeg er som person, der dere får kjenne meg bedre og jeg får visst meg som person i flere ulike vinkler som jeg elsker! Jeg virkelig digger å stå foran et kamera også, absolutt noe jeg trives med. Har alltid vært en liten linselus gjennom årene. Instagram er nok der jeg fremstiller livet som perfekt, prøver å holde en så kalt feed og har mer konkurranser og slikt. Jeg elsker å ha alle disse tre tingene, dere får sett så mange sider av meg og jeg vil virkelig at dere skal kunne se hvilken person jeg er derfor er jeg kanskje redd for å formulere meg på feil måte av og til. 

Jeg har faktisk no ideaaa for når dette innlegget skal stoppe, best jeg runder det av og sier natta til dere selvom det sikkert er dag når dere leser dette. Jeg må si det var herlig å dele litt tanker her og der. Dere må vite at jeg virkelig setter pris på alle dere som leser bloggen min, ser på meg på Youtube eller følger meg på Instagram. Dere er noen gode mennesker alle sammen ♥

blogges

1 kommentar
    1. Kjenner meg veldig igjen, ikke i forhold til insta, blogg og youtube. Men jobb, studier og sosial liv. Det er den “perfektheten” vi alle er ute etter, og for mange baller som skal være perfekte også brenner gløden ut. Bare å komme seg på bena og gjøre det du klarer. Stå på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg