HEMMELIGHETEN OM LEPPENE MINE

​Inneholder tidligere tilsendt produkter

Processed with MOLDIV

HEMMELIGHETEN OM LEPPENE MINE

Jeg får daglig spørsmål om hva jeg bruker på leppene mine, og om jeg faktisk har tatt restylane som 16 åring. Nei, jeg har ikke restylane, men takk for komplimentet. Trikset er å overline leppene en del. Det er nok flere som syns dette ser helt fælt ut, og gjerne ville ikke gjort dette selv, men liker du det ikke er ikke dette tipset for deg. Jeg syns selv at store lepper er utrolig fint, og jeg har så lenge jeg kan huske overlinet leppene mine og kanskje det er en av usikkerhetene for meg? Det at jeg overliner så mye .. Jeg skal hvertfall gi dere et tips om hvordan du kan få “større” lepper utenom å sprøyte inn noe og ødelegge leppene dine.

Produktene jeg bruker: Frøya sin liquid lipstick av Astri Raaket (min all time favorite), en concealer børste som er brukt og til slutt Buxom sin White Russian.

Processed with MOLDIV

1. Det første jeg gjør er å bruker Liquid lipsticken fra Frøya Cosmetics. De eneste stedene jeg overliner er i amorbuen, og på midten av leppa på underleppa. På sidene overliner jeg ikke fordi det vil få det til å se unaturlig ut i følge min egen smak. Dere ser det mer tydelig på bildet under om hva jeg mener.

 Processed with VSCO with c8 preset

2. Vent til leppestiften har tørket slik at du ikke drar den utover hele ansiktet. Til slutt så bruker jeg en concealer børste som er brukt, og høres ekkelt ut, men har rester av concealer på seg og “rammer” inn leppene. Jeg syns det får frem leppene mer, og får mer presise linjer og det ser ikke grisete ut.

3. Det siste jeg gjør er å bruke lipgloss fra Buxom (min all time favorite!!) White russian, og tar det på midten av leppen og kun der. 

 Processed with VSCO with c8 preset

 Processed with VSCO with c8 preset

Jeg håper dere fikk noe ut av dette tipset. Jeg tenker bare å nevne er at jeg alltid bruker dette på leppene mine, og ingen ting annet med mindre det er noe spesielt som skjer. Det er alltid Frøya Astri Raaket og Buxom White Russian.

blogges

6 kommentarer
    1. Melder meg som fyrste mann til å kysse dei flotte leppene dine..eller er eg for seint ute?

    2. Her er eit musikktips som kan få leppene til å reisa seg både her og der:10 000 Maniacs sin Scorpio Rising fra musikkvideoen i 1985 fra Jamestown.Tøff song og Nathalie er hot!Og det er du og..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg