MIN ALLER STØRSTE FRYKT

 Processed with VSCO with c8 preset

Å SKUFFE NOEN

Det å være selvstendig er viktig i dagens samfunn og det å være vellykket er viktig. Det er enkelte rammer det er viktig å ha, og vise at man har. Det er viktig med trygge mennesker rundt seg, det er viktig med en stabil økonomi, det er viktig med selvdyrkelse. Gjerne i form av hva man gjør, fronting av hvem man tilbringer tid sammen med og alle de vellykkede faktorene, som de flotte klærne, den sunne middagen og gjennomførte treningstimer. Det er tabu å vise for mye følelser, samtidig som vi heier frem de som tørr å fortelle. Når jeg bestemte meg for å ta opp bloggen igjen var jeg fast på at jeg ikke skulle na noe holde tilbake. Jeg skulle åpne meg mer, og ikke gjøre noe tabu lengre eller stusse på å dele noe. Jeg ønsker å være ærlig, og vise den virkelige meg. 

Det beste jeg vet med å lese en blogg eller følge med på livet til en offentlig person er det å føle at jeg kjenner personen og relatere meg til han eller hun. Den beste følelsen er å ikke føle seg alene om ting, og føle at det du føler faktisk er normalt. Det er akkurat det jeg ønsker for dere, at dere skal kunne kjenne dere igjen i min hverdag og hvordan jeg har det. Jeg ønsker ikke å filter på ting, ikke ta meg altfor høytidelig for bilder og andre ting er noe annet. Jeg mener tross alt innholdet når jeg tenker på dette. Tror også flere av dere er enige at en slik blogg/youtube er mye kjekkere å følge med på. 

Til poenget mitt med dette innlegget, har du noen gang tenkt over din største frykt? Det har jeg uten tvil mange ganger. Hvis jeg spør andre om dette spørsmålet sier de som regel “å dø”. Det er derimot ikke min. Min største frykt er å skuffe noen på den måten at jeg ikke leverer om dette er til dere, som datter, som venninne, som kjæreste, som influenser, som søster, som elev, på jobb og generelt overalt. Jeg blir skremt av tanken på å skuffe noen eller ikke gjøre noen fornøyde uansett hva det handler om. Jeg vet det kun er min tankegang, men klarer bare ikke tanken. 

Hvis vi for eksempel tar YouTube, og jeg vet ekstremt godt at jeg ikke har noe klart til publisering kjenner jeg på den følelsen at jeg skuffer dere og ikke klarer å levere bra nok. Jeg vil alltid leve opp til forventingene for føler alltid at folk rundt meg har enkelte forventinger, og de vil jeg leve opp til og gjøre andre fornøyd samtidig meg selv. Jeg kjenner ikke på dette daglig, men innimellom kan det treffe et sårt punkt og jeg kjenner godt på det. Jeg er heldigvis flink til å skifte tankegang, og gjøre ting om til det positive, men på tunge perioder kan dette fort bli slitsomt. Jeg lurer på hva er din største frykt, hva prøver du helst å unngå?

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg