5 TING JEG HATER – 5 TING JEG ELSKER

Processed with VSCO with c8 preset

HATER

1. Folk som slenger kommentarer. De unødvendige, de åpenlyse, de høye på gaten. Jeg kjenner jeg blir kvalm i munnen.

2. Jeg virkelig hater når folk lyver, og spesielt når de lyver meg rett opp i ansiktet 🙂 Lykke til i livet, sier bare jeg, håper du når langt.

3. Alle småkryp slik som bananfluer, fluer, edderkopper og andre ting som bare er irriterende og ekle. 

4. Folk som står forran meg i køen med en FULL handlevogn, mens jeg har en eller to varer, og de ikke gidder å slippe meg foran. HVORFOR kan de ikke være litt snille, og bare la meg betale.

5. Bussen, jeg trenger vel ikke si mer.

ELSKER

1. Jeg elsker å ha frest sengetøy, ryddig og nyvasket rom. Jeg føler meg som en helt ny person.

2.  Å kunne ligge lenge i senga om morgenen mens jeg leser favorittbloggene mine, og scroller igjennom instagram, er virkelig en av favoritt tingene mine å gjøre! Da får jeg liksom en god dose inspirasjon før jeg i det hele tatt har rukket å stå opp! 

3. De som fremsnakker, og ikke baksnakker. Altså de som også snakker bra om deg til andre. Jeg har virkelig respekt for slike mennesker!

4.  Det å ha alt på stell som farget etterveksten, nye negler og vipper. Du føler det ikke bedre enn det ikke hos meg hvertfall. Jag føler meg så bra og fresh på samme tid og elsker den følelsen!

5. CHICKEN NUGGETS, do I need to say more. Du kjenner ikke meg godt nok hvis du ikke vet at jeg elsker nuggets over alt på jord. Det siste året har jeg vært helt crazy etter de.

blogges

45 kommentarer

Siste innlegg