EN LITT KJIP HELG

Så hvordan har helgen deres vært? Jeg har derimot har gjort noe absolutt hele helgen. På fredagen startet jeg rett på utplassering hos Kvala frisør team som jeg liker veldig godt å være hos. Jeg fikk besøk av Frida fra Bergen denne helgen, og var utrolig godt å se hun igjen! Jeg har faktisk ikke sett hun på flere måneder, og kjente når jeg var med hun at jeg har savnet hun mer enn jeg trodde. Den jenta er så utrolig herlig å alle måter! Det er litt morsomt, for hver eneste gang hun er hos meg eller vi generelt sammen gir hun meg så utrolig mye motivasjon når det kommer til YouTube og blogg. Frida kommer med så mange ideer, tips og mye mer! Selvom hun ikke er med i bransjen selv så skjønner hun så utrolig mye, og er avslappende å ha noen som forstår. Jeg og Frida hadde det bare ganske så chill sammen med å bare se film, spise mye digg og egentlig bare catche opp igjen.

Utenom at jeg møtte Frida igjen har jeg også overnattet hos Ida ettersom Karoline min storesøster som fyller 20 i dag (grattis med dagen søs!! ♥) måtte jeg sove hos hun i går, siden Karoline skulle feire sammen med venner. Utrolig koselig å ha sleepover med Ida igjen også. Helt ærlig har ikke humøret mitt vært på topp denne helga ettersom har skjedd en del i det siste som dere nok vil få se på en vlogg, siden jeg filmet en del av mitt “breakdown”. De siste to ukene har jeg hatt det litt kjipt av ulike ting, men så skjedde det noe som bare var toppen på kaken. Jeg hater å gå i detaljer, men skal prøve å få baller nok til å få ut den vloggen. 

Det er også farsdag i dag! Derfor gratulerer med farsdagen verdens beste pappa, loveyou ♥

blogges

4 kommentarer
    1. To blogginnlegg bare idag, u re amazing! Elsker bloggen din å leser de nyeste innleggene dine snarest så mulig om jeg kan. Utrolig gøy at du har starta igjen for du gir skikkelig motivasjon og du skriver veldig fine innlegg! Håper du ikke slutter igjen for dette er noe du virkelig er flink til, synes jeg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg