TANKER FØR LEGGETID #1

Processed with VSCO with c8 preset

💭 Er det ikke litt rart hvordan ting kan plutselig endre seg? En dag er det en ting, og en annen dag noe helt annet. Ting forandrer seg utrolig fort, og derfor er jeg veldig på å gripe sjanser når de først er der. Jeg syns selv det er bedre å angre på ting som er gjort kontra ting som jeg ikke gjorde.

💭 Jeg blir så kvalm når jeg ser enkelte over hva de kommenterer på bloggen, instagrammen eller YouTube Kanalen til andre. Jeg lurer på hvor samvittigheten, og respekten deres for andre mennesker er. Etter jeg har begynt å blogge igjen, og er enda mer på enn hva jeg var før så tikker det inn med feedback både positivt og negativ. Jeg godkjenner heldigvis kommentarene før de publiseres på innlegget, fordi jeg mener det er ikke alt som skal være “lov” å legge i et kommentarfelt og det er ikke greit å vise andre at det er ok å kommentere slikt. Det er overhode ikke fordi det går inn på meg for jeg vet ganske godt hvor jeg har meg selv.

💭 Det skal bli ganske digg med en fri dag fra skolen i morgen, men samtidig venter naturfag prøven på onsdag der igjen som betyr at jeg må øve. Jeg har heller lyst å gjøre andre ting som å blogge og filme. 

💭 Jeg har hatt tanker om å droppe ut de siste ukene, men tror neppe det er noe som kommer til å skje. Jeg har allerede gått et halvt år, og tenker jeg må nesten fullføre 1 vgs når jeg først er i gang. Jeg vurderer faktisk å ta meg fri år før jeg søker 2 vgs, men bare på grunnlag av hvis bloggen og YouTube går fremover til den tid. Jeg skal jobbe bein hardt for at det skal skje, fordi det er virkelig min lidenskap og er noe jeg vil få til. Jeg elsker å kunne inspirere andre, og dele ting. 

💭 Jeg vil reise! Jeg vil oppdage mer. Det er trist at jeg ikke er myndig, som er to år til.. Jeg gleder meg utrolig mye til å bare kunne pakke kofferten å reise når lommeboka sier ja til det akkurat når jeg ønsker det uten å være avhengig av å få ja av foreldre.

💭 Jeg drømmer meg mye vekk fortiden, og det er så deilig. Spesielt når jeg setter meg ned for å blogge, da føler jeg virkelig at jeg skriver dagbok og kan bare lette på alt. Jeg føler ingen dømmer, og ingen ser på. Jeg tenker nesten ikke på at dette skal publiseres på en blogg hvor hele verden kan se. Jeg mener det er viktig å kunne drømme seg bort litt fra hverdagen, og kunne ha drømmer som er vanskelig å nå fordi da har du alltid noe å gå etter.

Liker dere disse innleggene, og skal jeg fortsette?

blogges

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg