WHAT I DO ON A BAD DAY

inneholder annonse

Heii alle sammen! Som jeg har fortalt dere så er ikke humøret alltid på topp fortiden, det går litt opp og ned, uten noe som helst grunn. Bare følte meg litt dritt, slapp og tiltaksløs. Jeg har lært at det er lite å gjøre med sånne dager, men det er én ting som i alle fall kan hjelpe litt for meg. Og det er rett og slett å kjøre på med litt spa! Jeg tok meg en lang dusj, ansiktsmaske, tok å farget bryna og smurte inn hele kroppen med bodylotion. Plutselig følte jeg meg faktisk 10 ganger bedre, og da kunne jeg i alle fall ta kvelden med en litt bedre følelse i kroppen.. 

STEP BY STEP

 Processed with VSCO with m5 preset

* Jeg bruker denne Tea Tree masken fra The body shop, som heter 3i1 vask-skrubb-maske. Du kan finne den HER.

 Processed with VSCO with m5 preset

* Denne fargen bruker jeg på bryna om jeg vet jeg skal gå mye uten sminke, fordi jeg er blond og har naturlig ikke så sterk farge på bryna. Denne funker veldig bra, men selv har jeg veldig lyst å teste ut disse HER.

 Processed with VSCO with m5 preset Processed with VSCO with m5 preset

 Processed with VSCO with m5 preset

* Som jeg har fortalt tidligere har disse to produktene hjulpet meg utrolig mye når det kommer til akne! Jeg anbefaler de til det sterkeste, og du kan finne de HER hos Beautyheaven.no (annonse). I dag brukte jeg peel padsene. Jeg bruker de tre ganger i uken, og når de brukes bruker jeg ikke serumet. Ellers bruker jeg serumet hver dag morgen og kveld.

 Processed with VSCO with m5 preset

* Til slutt avsluttet jeg med denne fra Karma (annonse), som gir meg en veldig fin glans og fuktighet. Jeg bruker også Origin sin drink up intense mask, men den påfører jeg før jeg legger meg og har den gjennom hele natta. Den gir helt utrolig fuktighet!

Hvilke hudpleie produkter er dine must haves?

blogges

2 kommentarer
    1. å så fin du er! har du vippe extensions? Har så lyst på det igjen,hehe. Flotte produkter du anbefaler. bruker en blemish treatment gel fra exuviance, funker utrolig bra på kvisene. da forsvinner de veldig fort<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg