DET MEST JUICY OG PRIVATE INNHOLDET PÅ MOBILEN MIN

Jeg har sett flere bloggere gjøre dette, og selv syns jeg det er super morsomt! Det å kunne se litt juicy innhold på andres telefon er alltid til morsomt å se. Vi alle kan kjenne seg igjen å være litt nysgjerrig på hva andre har inne på telefonen sin. Jeg har valgt å stryke over navn ettersom det er andres privatinformasjon, og ikke mitt valg å dele ut på en blogg, tenkte å nevne dette. Skrik ut om dere liker disse innleggene, da skal jeg få prøvd å få gjort de til tider.

MIN SAMTALELOGG

SISTE SAMTALE PÅ MESSENGER

SISTE SCREENSHOT

Husk at stemningen for Vixen Blog awards er i gang, og hvis du mener jeg fortjener å vinne må du gjerne ta deg noen sekunder av tiden til å stemme på meg. Det hadde betydd utrolig mye for meg, dere aner ikke. Dere må huske å bruke stemmen deres, og det er helt gratis som gjør at dere kan gjøre noe stort for dere favoritt influenser. HER, kommer dere til avstemningen. Jeg mener selv jeg passer best i kategoriene “livsstil” og “beauty”. Tusen takk på forhånd til dere som stemmer.

SISTE SELFIE

SISTE MELDING PÅ MOBILEN

SISTE NOTAT

Notat fra en liten krangel som jeg hadde med en venninne for en stund siden…

EKSPONERINGE PÅ DE NYESTE INSTAGRAM-POSTENE

Dere må gjerne bli litt mer aktive på Instagram i kommentarfelt <33

Vil dere at jeg skal gjøre dette innimellom?

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg