BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN #1

inneholder reklame

Jeg syns disse innleggene hos andre bloggere er så morsomt! Det er også en fin måte å vise dere at alt er ikke like fint før det kommer filter på bildet, og at ikke alle bildene blir like bra. Som regel når jeg tar bilder er det ikke mer enn 3-4 bilder som faktisk bli ok nok til å poste, for jeg veler selv å kun poste bilder som jeg mener at jeg ser bra ut på. Det syns jeg er en fin ting da, ettersom jeg ønsker å ha bilder som er fine og inspirerende. For en gang for alle skal jeg poste litt bilder som er ut av komfortsonen min, og bilder som ikke er så altfor fine av meg.

Puppene på dette bildet kan man si ikke sitter helt på plass..

Digger ansiktsmaskene som du finner hos Junkyard.no (annonse). De har så utrolig mye utvalg! Husk rabattkoden THERESES15, gir dere 15%.

Kan ikke si det er glansbildet av meg, akkurat.

Samme problemet 😳

Vil dere at jeg skal forsette med disse innleggene?

blogges

8 kommentarer

Siste innlegg