JEG SVARER PÅ RYKTER OM MEG SELV

Er det sant at du har ligget med typen til venninnen din?

Det har gått en del rykter om  meg, venninnen min og typen hennes, men det stemmer ikke at vi har ligget lag. vi har snakket litt men det har ikke skjedd noe mer enn det.

Jeg hører at du har kjøpt følgere. Stemmer dette?

Nei, dette stemmer heller ikke. Jeg vet mange spekulerer angående dette, fordi jeg har så mange følgere, men dette er noe jeg har jobbet hardt siden jeg var veldig liten. Det er min eneste instagramkonto som jeg noen gang har hatt, og allerede i 7.klasse nådde jeg 10.000 følgere på grunn av mye sfs med andre influensere som jeg kjente på den tiden. Det gjorde at jeg tjente veldig mange følgere i ung alder, og jobbet meg hardt derfra. Andre skal få tro selv hva de ønsker, men jeg vet selv hva som er sant og kan være stolt av meg selv.

Er det sant at du tok barbiedop i en periode?

Nei, overhode ikke. Jeg tok en del solarium samtidig som jeg tok en del selvbruning, men jeg har ikke tatt dette på en stund fordi jeg ikke har tid. Jag syns jeg var veldig fin i den periode, derfor vil jeg begynne igjen. 

Stemmer det at du har slått til en jente på fest? 

Ja, det stemmer 🙂 Synes det er veldig lite greit at ei jente skal skal drive å “mobbe” en av mine aller nærmeste, men samtidig synes jeg det ikke er greit å bruke vold så jeg vet det var en dum ting å gjøre. Står for det jeg har gjort. 

At du har tatt noen operasjoner for å fikse på utseende ditt?

Nei, jeg har ikke gjort noe, men jeg skal ikke lyve om at jeg har lyst å endre på noe med utseende selvom jeg er veldig veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut.

Du lyver om at du er singel for å ligge med andre gutter?

Dummeste jeg har hørt på lenge. Jeg har ikke hatt type, etter exen min og jeg gjorde det slutt i mars. Jeg har vært litt her og der med gutter, men ikke noe seriøst.

At du er gravid?

Nei, aldri vært og lenge til jeg skal bli.

Er det sant at du har hatt en sugardaddy? 

Nei, men jeg har tilbudt og han er anmeldt nå. Han har også tatt kontakt med flere av mine venninner. Jeg kan godt lage et innlegg med mer detaljer om dere ønsker det.

Du og Jeanett er uvenner?

Nei, vi er venner faktisk bestevenner. Vi hadde en periode hvor vi kranglet litt, men ting er fint nå. Ting ble veldig mye større enn hva de hadde trengt, men jeg er over det samtidig som jeg har det litt i bakhodet når det kommer til enkelte ting.

Har dere noen rykter som jeg kan svare på i neste innlegg?

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg