NYTTÅRSFORSETTER 2019

Processed with VSCO with m5 preset2019

Nyttår. Tenk at 2018 gikk så fort? Det stresser meg litt ihjel, tanken på at det fløy av gårde. I grunn synes jeg at nyttårsforsetter er litt klisjé, men også litt hyggelig og ikke minst motiverende. Jeg husker ikke hva mine forsetter var i fjor, og jeg kunne heller ikke finne et innlegg om det på bloggen. Så jeg antar at jeg ikke delte de i 2017, men jeg tenker å dele de for 2018 med dere nå. Det er alltid vanskelig å holde på nyttårsforsetter, men i år skal jeg virkelig prøve. Det kan vel ikke være så vanskelig? Gjerne del dine i kommentarfeltet.

Processed with VSCO with m5 preset

MINE NYTTÅRSFORSETTER

💦 Drikke mer vann. Noe så enkelt som det, faktisk. Jeg er udugelig på å få i meg nok væske, og det merkes på både kroppen min og ikke minst huden. Eller, huden min er forsåvidt fin, men den er alltid knusk tørr. Mer vann ja takk. Det burde jeg klare å gjennomføre!

💎 Jobbe enda hardere enn hva jeg har gjort i år. Jeg skal jobbe målbevisst og oppnå mine mål og drømmer.

🍭 Spise godteri kun på lørdager. Wow, i desember.. Da har jeg gitt så blanke i trening og sunn mat. Så det blir helt fantastisk å bare spise sunt, og holde godteriet til lørdagene. Det kommer nok til å hjelpe veldig på humøret og energien! 

🛍 Shoppe mindre og spare mer. Trenger jeg å utdype denne? Haha! Shopaholiker to the bone.

📝 Bli flinkere på bloggen – som mange av dere kanskje vet hadde jeg en lang pause med bloggen, før jeg startet igjen i høst. Det henger litt igjen enda, for jeg enda ikke helt inni gamet enda. Jeg ønsker også samtidig å levere bra på YouTube kanalen. Derfor skal jeg i år finne en bra balanse mellom begge plattformene.

✈️ Reise. I år har jeg lyst å reise mer enn kun ferie som er standar i sommerferien, men jeg har lyst å gjøre noe mer som betyr at jeg må spare.

💄 Bli flinkere til å stelle meg i hverdagen – haha, merkelig nok. Jeg føler meg så forferdelig på skolen, fordi jeg bruker de ekstra minuttene på å sove istedenfor å faktisk føle meg litt fresh for dagen.

✕ Få bort negativitet. Jeg er så lei av å ha negative mennesker, og annet som er negativt rundt meg. Det skaper bare stress, og kaos i hodet og jeg klarer ikke å fokusere på noe annet. Det andre er også, hvis jeg først er negativ selv blir jeg så j*vlig negativ og alt er dritt. Jeg går langt i kjelleren med det første, og jeg orker ikke å ha det slik og at andre skal ha en slik påvirkning på meg. 

💥 Nå 50.000 subscriber på YouTube, og da trenger jeg all den hjelpen fra dere som jeg kan få! HER, finner dere kanalen min. Husk å abonner, og del gjerne med andre du kjenner. Jeg vet 50.000 kan bli vanskelig, men når man først skal drømme så skal man drømme stort 🤪

💤 Noe som kanskje går litt sammen med den andre, det er søvn. Jeg skal få bedre soverutiner, uten tvil! Det er et av mine største nyttårsforsetter, for jeg vet at dette trenger jeg virkelig. 

Hva er dine?

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg