JEG VIL FLYTTE…

Dette er noe jeg har tenkt på i hele høst, og veldig mye denne ferien. Jeg har utrolig lyst å komme meg bort herfra. Jeg vil møte nye mennesker, og begynne med litt blanke ark. En annen grunn er for å få ny motivasjon, og inspirasjon ved å komme meg litt vekk. Det høres så rart å si, men samtidig sant. Ikke misforstå meg, fordi jeg liker Haugesund til tider og er glad i veldig mange her. Det er kun det at jeg føler en trang for å komme meg litt bort fra alle å alt her. Jeg føler meg så ferdig her, for Haugesund er en så liten by og alle kjenner alle. Samtidig at jeg ikke kan fordra miljøet her til tider, og enkelte folk er så forbanna falske. Det gjør meg forbanna, men slike mennesker vil jeg møte på overalt. 

Jeg har så lyst å ta videregående ferdig en annen plass i landet, og hvis det skulle vært en ny by står valget enkelt mellom Oslo eller Bergen. Det som skremmer meg er at da må jeg bo for meg selv, og klare meg selv. Jeg vet det hadde gått helt fint fordi jeg er veldig selvstendig av meg, og har god kontroll og har god tro på at jeg hadde klart meg utmerket alene. Hjemmelengsel hadde jeg nok fått, fordi jeg elsker å være hjemme. Jeg frykter alltid det værste om ting, fordi jeg er redd for å bli skuffet. Det er kanskje en dum egenskap, men jeg er bare sånn. 

Processed with MOLDIV Processed with VSCO with a9 preset

Jeg har så forbanna lyst på denne hybelen … såå perfekt 😫 Den er så meg, og den hadde blitt utrolig pen med litt stæsj her å der. I det siste har jeg sett så mye på forskjellige hybler, leiligheter og mye annet. Jeg har drømt meg bort de siste dagene, og jeg bare sikler etter å komme meg bort en dag. 

blogges

5 kommentarer
    1. Hei♡
      Skjønner at du vil flytte. Har den samme følelsen av og til.. men ville bare si at om du flyttet ut og til bergen ville eg gjerne blitt kjent med deg om du ikke ville ha hatt noe problem m det 😊😊

    2. Åh jeg jeg føler den, har også tenkt på og flytte og fullføre vgs i en helt annen by, tenkte også på Bergen eller Oslo, kunne du tenke deg og flytte sammen med noen? Haha vet det høres skikkelig rart ut og spørre deg siden vi ikke kjenner hverandre men jeg har så lyst til og flytte sammen med noen så jeg ikke føler meg helt alene i en by jeg ikke kjenner noen, ta gjerne kontakt om du er interessert.
      Jente 18 år

    3. Føler veldig med deg i det du skriver. Kjenner selv lysten på å flytte til Bergen og fullføre vgs der! Dersom du flytter og ønsker å bo sammen med noen eller bare bli kjent med noen i en helt ny by, så er det bare til å skrike ut!
      – Jente 16 (snart 17) år!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg