10 TING JEG VIL BLI BEDRE PÅ

Det første jeg tenkte på med en gang var SPARING. Jeg er helt elendig når det kommer til sparing, og det er så trist hvor mye penger jeg kaster ut på tull. 

Ikke stresse med tid. Jeg kan ikke krangle med tiden noe mer, og trikken kommer ikke til å gå noe fortere av at jeg sitter å tramper med foten.

Det å fortelle personer rundt meg at jeg er glad i dem uten at jeg maser, men jeg vet godt selv at jeg er dårlig å si til de rundt meg at jeg er glad i de.

Slutte å tenke så mye over hva jeg burde vise dere på bloggen eller ikke. Begynne å ploppe ut innlegg selvom de ikke er helt perfekte i mitt hode.

Det å være stolt over meg selv, for jeg prøver alltid å gjøre ting bedre enn å heller tenke at jeg er stolt over meg selv. Jeg burde kanskje bli flinkere på å unne meg å skryte mer av meg selv av arbeidet mitt.

Bli et mer JA menneske. Do it 4 gods sake. Slutte å overtenke det alle sier og gjør, bare gjør det selv hvis du har lyst.

Jeg vil faktisk bli bedre på rutiner, fordi jeg er et menneske med null rutiner. Jeg har verken soverutiner, morgenrutiner eller nattrutiner. Det finnes faktisk ikke.

Bli fornøyd med ting. Dette er desidert min største oppgave å klare i livet.

Bli bedre på å trene igjen. Jeg savner det å være støl i beina, og kjenne dagen derpå at jeg har trent. Jeg trente utrolig mye før, men det har stoppet helt opp det siste året og håper dette blir bedre når lappen er i boks.

Jobbe jevnt med skole. Jeg er virkelig en person som gjør ting i siste liten, spesielt på prøver og innleveringer. Det er virkelig noe jeg vil bli bedre på.

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg