18 ÅRS DAGEN I CORONA TIDEN..

Processed with VSCO with m5 preset

MIN 18ÅRS DAG:

Hei dere <3 Tro det eller ei, men jeg blogget aldri angående min bursdag.. Jeg blogget ikke så mye akkurat da, ettersom jeg er veldig opp og ned med bloggen fortiden selvom jeg elsker det! Det er skikkelig befriende. Uansett, til poenget mitt. Jeg feiret bursdagen min 10. april sammen med flere i familien min og kjæresten min. Helt ærlig, jeg tror jeg hadde en mye morsommere kveld enn hva jeg hadde hatt med mine egne venner selvom jeg skulle ønsket jeg fikk feiret sammen med dem også. Jeg fikk en helt syk bursdag! Where to start???

Jeg våknet opp, og når jeg endelig hadde våknet så kom pappa inn på rommet mitt at jeg måtte stelle meg litt fordi vi skulle på Egon å spise. Han sa også til meg at jeg måtte ha på stilongs ettersom vi måtte sitte ute på grunn av Corona. Dumme meg tenkte jo ikke over at det var stengt, og jeg gikk fem på. Plutselig dukker kjæresten min Jan Daniel opp på rommet mitt, og jeg bare hva i alle dager gjør du her? Han skulle tydeligvis være med på Egon utenatt jeg visste dette. Uansett, Jan daniel sier til meg at før vi skal på Egon må vi møte moren/tanten hans på en tur sti ettersom de gikk tur og skulle gi gaven til meg. Jeg tenkte ikke så mye over det, ettersom hun går innimellom tur.

Processed with VSCO with m5 preset

Vi kjørte bort til denne turløypen, og plutselig dukker tanten min opp og jeg sier “Hva gjør du her? Vi skal møte moren hans”. Tante spiller med, og sier “jeg ikke får gå videre før jeg tar på meg denne kanin drakten å svarer på et spørsmål”. Jeg blod nekter å ta på meg denne fæle kanin drakten.. Jeg ender opp med å gjøre det, og plutselig begynner hun å stille et spørsmål om meg med tre svar alternativer. Da skjønner jeg det, og svarer på spørsmålet. Jeg må ta en shot ved hvert spørsmål, altså små sure. Helt forferdelig kvalmende. Det var kanskje 7-8 poster, fordi de hadde lagd en lignende rebus om barndommen min. Til slutt kom jeg ned, og da måtte jeg fiske opp en øl og vi poppet champagne og grillet. I løpet av løypen fikk jeg bånd, solbriller, krone og mye mer. Jeg så ut som tidenes tosk!

Det var en så fin overraskelse, og jeg ble utrolig glad og imponert over at de klarte å overraske meg! Når vi kom hjem så begynte jeg å stelle meg for selve festen. Mamma, og pappa stelte i stand med mat og selvfølgelig lagde de Thai mat ettersom det er favoritten min. Vi hadde også den rosabarbie kaken min, som jeg faktisk lagde helt selv! Det var en bueno kake inni. Om den var så sykt god kan vi diskutere ahhaha… Etterpå begynte festen, og vi hadde virkelig tidenes fest med drikkeleker og alt! Herregud så jeg digger familien og Jan Daniel for at de gjorde dette til tidenes bursdag!! Det var en fantastisk kveld, og vi gjorde absolutt de beste ut av den og jeg tror ikke jeg kunne fått det bedre den dagen. Jeg er virkelig heldig som har slike mennesker rundt meg <3

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg