2 UKER IGJEN..

Processed with VSCO with m5 preset

Hei søtinger! Nå begynner det sakte, men sikkert sommerferie! Jeg gleder meg like mye selvom det ikke blir en typisk vanlig sommerferie hvor man reiser til syden, og vanlige varme steder. Det er kun 2 uker igjen av skolen, og det skal bli skikkelig godt med fri igjen. Jeg kan forberede meg på et år på påbygg som jeg ikke aner hvordan skal bli, men jeg skal klare det selvom det blir nok tungt. Jeg gleder meg veldig mye til å bare ha vitnemål på slutten av påbygg, og kunne gjøre akkurat hva jeg vil bare jeg jobber for det. Hvis man jobber hardt nok så klarer man det meste, og det er faktisk sant!

Dette kommer til å bli en typisk norsk sommer, og denne sommeren må jeg faktisk planlegge noen ting fordi forrige sommer var jeg også kun i Norge fordi jeg tenkte å vente til dette året med å reise… Så kom Corona selvfølgelig, my luck! Det gikk ikke som planlagt, som egentlig går fint fordi med tanke på alle som blir rammet av dette så er det viktig med disse tiltakene selvom det hadde vært digg med en sydenferie!! Jeg kan godt kommer senere ut med et konkret innlegg om hva jeg tenker å få ut av denne sommeren som blir litt spesiell? På en måte. Jeg tenker at vi bare må være kreative denne sommeren. Hva er deres planer for denne sommeren?

Blogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg