5 TING JEG ALDRI KOMMER TIL Å GJØRE

BO I KOLLEKTIV – Dette er noe jeg absolutt ikke kommer til å gjøre. Husker dere i høst da jeg snakket veldig mye om at jeg tenkte å flytte til Oslo til sommeren, og heldigvis har jeg endret mening angående det nå! Jeg skal ikke flytte noen steder, men det sa alle at jeg burde flytte i kollektiv siden det ville jeg spart penger på. Men, kollektiv er IKKE noe for meg! Jeg må ha alenetid, og må kunne føle at jeg kan gjøre hva jeg vil utenatt jeg må ta hensyn til andre.

SOVE I TELT PÅ FESTIVAL – Nei, og nei og nei. Jeg kommer ALDRI til å sove i et telt på festival. Hvis jeg noen gang skal på en festival, skal jeg ha et hotellrom. Jeg har ofte hatt samtaler med venninnene mine om at vi skal på festival, og sove i telt bla bla. Det kommer aldri til å skje sammen med meg. Det å sove i telt er noe av det værste jeg vet om.

LA ANDRE STYRE MEG – Jeg har alltid vært et menneske som er veldig sta, og lar ikke andre styre meg på hva jeg skal gjøre eller ikke skal gjøre og det kommer jeg nok alltid til å være. Jeg er veldig klar over hva som er rett for meg og ikke. Jeg skal aldri la noen manipulere valgene mine.

PRØVE NARKOTIKA – Aldri prøvd, og skal heller aldri prøve. Det er noe jeg holder meg langt unna, og syns det bare er helt idiotisk at enkelte mennesker holder på med lignende, fordi det er bare en enkel utvei fra alt annet. Det har aldri vært en interesse, og kommer aldri til å bli. Narkotika er noe av det dummeste jeg vet om.

STØTTE DYREMISHANDLING  – Jeg husker enda når jeg var i Bulgaria så skjelte jeg ut han ene som sto med en hest å prøvde å få andre til å ri på hestene deres. Jeg ble så forbanna, fordi det er opp i mot 30 grader, de får null mat eller vann, og “jobber” hele dagen og de ser helt utslitt ut. De går i gigantiske folkemengder, og det er hysterisk å se på. Jeg ble så forbanna at jeg bare måtte si ifra, fordi det er ikke greit.

Hva skal du ALDRI gjøre?

Blogges

10 kommentarer
    1. Om du er i mot dyremisshandling, hvorfor går du da med Canada Goose jakke? Har sett deg gå i en slik jakke i noen videoer. Lurer bare siden du sier dyremisshandling er noe du aldri ville gjort. Du selv påfører jo ingen dyr skade, men ved å kjøpe slike produkter fra slike merker vil jo automatisk bli støtte til det de driver med. Canada Goose er ikke akkurat kjent for å være veldig vennlige med dyrene.

    2. Bra du ikke støtter dyremisshandling osv, men kan jeg spørre hvorfor du da går med Canada Goose jakke? Har algt merke til at du går med de i noen videoer, å disse jakkene har ekte pels på seg. Jeg vet ikke om du er kjent med dette merket og spetakelet rundt det, men de er omtalt for å drive med mye dyremisshandling. Denne kommentaren er ikke noe slags “hate” ment mot deg, jeg bare lurer siden du skriver slikt om dyremisshandling.

      1. Jeg er helt enig i hva du skriver, men det jeg var bevist på når jeg fikk en sånn jakke var at den var brukt altså fra finn fordi jeg ønsket ikke at pengene mine gikk til merkevaren og derfor kjøpte brukt og ikke ny. Det var veldig viktig for meg, for ønsker ikke å støtte merket direkte ved å gi de penger.

        1. Hei! Skjønner at det er et bedre valg å kjøpte brukt, men når du går rundt med pels, så påvirker du uansett andre. Du er med på å støtte det når du går rundt og prøver å få det til å bli mote. Spesielt når du er en influenser med såpass mange følgere, og hvis du reklamerer for pels eller prøver å gjøre pels inn og til fashion, så kjøpt ny eller brukt, så er det like gale

    3. Om pelsjakke din ble kjøpt brukt eller ikke, så støtter du pelsindustrien… en annen ting hadde vært om du hadde pelsjakke din fra før du ble imot pelsindustrien.
      Har også sett at du bruker produkter som tester på dyr… Noe som er helt ufattelig dyreplageri!
      Dette er ikke ment som noe «hate»… bare lurer på hva du tenker rundt det jeg skrev nå, med tanke på at du skriver at du er imot dyremishandling.

    4. Ouf går det an å være dummere og mer ignorant 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Ta å les deg litt opp på livet, og åpne opp øy ene dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg