6 FUN FACTS OM MEG

BLI BEDRE KJENT MED MEG!

♥ Jeg er super på å multitaske! Det høres kanskje rart ut, men det er helt sant! Jeg kan for eksempel se på serie/film samtidig blogge og være på mobilen. Jeg elsker å være effektiv på den måten. Det er helt supert hvis jeg for eksempel er på skolen, og vil ser serie samtidig som jeg jobber og planlegger blogginnlegg til senere på dagen.

♥ Jeg våkner ikke av alarmene mine. Haha. bokstavlig talt! Jeg er den irriterende personen som har på alarm hvert 2 minutt i en time, og registrerer kanskje den første alarmen etter en 40 minutters slumring i søvne. Klarer ikke forstå de som har på én alarm og bare hopper rett opp av sengen klare for en ny dag, det er jo umenneskelig. PLIS gi meg hemmeligheten!

♥ Jeg HATER tær. Det er såå ekkelt!

♥ Jeg er helt elendig på å spare penger, og er veldig flink til å løse bort penger! spesielt på mat, og jeg skjønner ikke hvorfor for jeg bor hjemme og får omtrent alt slengt på gullfat.

♥ De fleste jeg møter tror jeg er skikkelig ”bitchy” og ”bertete” men det er jeg faktisk ikke.

♥ Jeg er avhenging av og alltid hva en serie å se på uansett når. Hvis jeg vet at jeg ikke har en serie jeg ser på får jeg panikk, og ender opp med å kjede ræva av meg!

Var det noe her du ikke visste? Du må gjerne dele noen fun facts om deg også, for det hadde vært utrolig hyggelig å kunne bli litt kjent med dere også.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg