ALT BLE AVLYST

Hei dere! Jeg er litt overrasket av meg selv at jeg er våken nå 10.16 som egentlig er ganske tidlig for meg når jeg har “fri”. Grunnen til dette er fordi jeg egentlig skulle på sykehuset for en kontroll time med magen egentlig. Jeg hadde time 09.00, men når klokken ble 08.46 så fikk jeg melding at timen var avlyst på grunn av korona viruset. Det skjønner jeg uten tvil, men hvorfor ikke sende meldingen dagen før hahaha. Unasett så fikk jeg ikke kontroll timen min som går helt fint ettersom helsevesenet har mye viktigere ting har å bruke tiden sin på!

Akkurat nå ser jeg på debatten angående dette viruset fordi viktig å oppdatere seg. Jeg syns faktisk det er sykt spennende å se hvilke tiltak Norge gjør. Jeg håper det ikke er lenge til dette viruset roer seg, og vi kan gå tilbake til “normalen”. I dag skal jeg bruke dagen min på å få filmet en del Youtube videoer ettersom vi enda ikke har fått noen hjemmelekser. Jeg må faktisk bruke tiden min fornuftig når jeg har mye tid til overs.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg