BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN

Bildene jeg aldri delte..

Ikke på min beste side eller hva? Haha. Jeg syns det er like morsomt hver gang jeg ser på slike bilder! Det er veldig mange blogger som gjør slike innlegg som dette nå, og faktisk syns jeg det er litt viktig at vi gjør noen slike innlegg inni mellom. Vi bloggere får ikke alltid glans bilder, og de fleste av bildene er som regel bilder som aldri kommer ut noen steder. Vi får kanskje 2-3 bilder som er helt ok, og blir enda finere etter vi legger på filter. Bildene går som regel gjennom en prosess. Bare se på huden min på bildene, så har jeg egentlig ikke så fin hud!

Blogges

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg