BLANDET FØLELSER.. ︱TANKER

💭 Jeg er så sykt nysgjerrig på hvordan det blir å begynne på skolen igjen! Jeg gleder meg litt for å komme i rutiner igjen, men samtidig så er jeg ikke noe glad i skole generelt. Jeg skal jo begynne på en helt ny linje, og det er alltid spennende! Det blir også litt morsomt å se hvem jeg begynner i klassen med. Jeg vet jo omtrent hvem som kommer i klassen min, men det kommer også kanskje andre fra andre fylker.

💭 Det er litt trist at jeg og Nathalie ikke kommer til å gå på samme linje lenger, men jeg vet jo alltid hvor hun er og kan alltids gå til hun. Vi er alltid i lag i friminuttene, og hun er basiclly den eneste jeg henger med på skolen.

💭 Selvom jeg ikke har vært i syden i sommer har jeg faktisk hatt en forbanna bra sommer! Jeg har tilbringet sommeren med personer som jeg er veldig glad i. Jeg skal ikke legge skjul på at sommeren min har bestått veldig mye av å være sammen med Jan Daniel, men igjen det er første sommeren vi er sammen. Det er alltid slik i starten at vi er veldig mye sammen.

💭 Er det kun jeg som allerede tenker på at 2020 kommer med storm skritt?! Jeg har såå utrolig mye mer jeg ønsker å oppnå dette året før det blir et nytt år. Jeg har enda ikke fått oppnådd de målene jeg ønsker, og jeg skal søren meg få oppnådd de!

💭 Det er så morsomt at bloggerne er tilbake på Tven, fordi det gir så mye motivasjon til å bare kjøre på!

💭 Det er så sykt at jeg faktisk har kjæreste! Jeg er så utrolig takknemlig for han, og kunne ikke vært mer glad for at jeg traff han i Januar!

Blogges

2 kommentarer
    1. Hei Therese Sørenes, satt nettopp å så innlegget på TV-Haugaland. DU gjorde ett flott innslag og formidla problemet med uansvarlige eiere. Godt å se att noe bryr seg og gjerne snakker på Deres (forlatte katter) vegner.
      Har to katter selv grn. akkurat uansvarlige eier/eiere. Bor i Olav Aukrust gt og se ofte katter uten den dagliget tryghet/rutine fordi eier har mistet interesse (innpuls avgjørelse når tar inn katt i hjemmet/livet sitt).
      Men eg ville bare gi deg ros for å stille opp på lokal tv for å informere om ett problem som oppstår år en katt ikke lenger er inn for eieren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg