DET ER SÅ TRIST…

Jeg satt på bussen og begynte plutselig å tenke over noe.. som mange vet er jeg en offentlig person. Jeg skiller veldig mye mellom “Therese Sørenes”, og “Therese”. Det er to forskjellige personer, mener jeg. Det er mye likhet, og jeg mener ikke at jeg ikke er meg selv på sosiale medier for det er jeg virkelig! Jeg prøver å være veldig ufiltret hele tiden. Det er bare en ting jeg har merket, og har tenkt veldig mye på i det siste og klarer ikke helt å samle meg til hva jeg faktisk tenker om det.

Jeg bor i en veldig liten by, og jeg føler litt at alle vet hvem alle er. Jeg føler ikke at jeg kan gå et sted uten at noen hvisker, bitch blikker osv. Jeg hater egentlig å si slike ting fordi føler at jeg fremstiller meg erogent, men det er ikke formålet mitt. Det er alltid noen skal ha noe å si på hva jeg gjør, hvordan jeg ser ut og det er aldri bra nok å være kun meg? haha. Ja, jeg har valgt det helt selv og skal ikke klage noe på det. Det jeg skal frem til er at veldig mange kommenterer på ting jeg gjør offentlig altså på sosiale medier og lar det gå utover “Therese” på en måte. Det er veldig vanskelig å sette ord på det jeg skal frem til.

Enten om det er at jeg ikke får være med på noe fordi jeg drar oppmerksomhet, får noen blikk, legger ut noe av meg på sosiale medier bak ryggen min og hvor stopper det. Jeg tar meg selvfølgelig ikke nær av det, fordi jeg skjermer meg veldig mye fra det og ønsker ikke å ha et negativt fokus på ting. Selvfølgelig kan det være kjipt av og til, fordi hvem hadde likt det?

Jeg får ikke mye hat, men jeg føler mye skjer bak ryggen min og alltid skal andre ta ting på en stygg måte eller gjøre det jeg gjør negativt. Det er litt dumt, fordi hvorfor ikke unne meg det heller og faktisk prøve å heie på meg og andre. Jeg kan et eksempel; Hvis vennene mine hører noe eller noen sier noe til de så er det alltid “Hun er ikke sånn i virkeligheten” blabla, fordi andre tror jeg er overlegen og bitch. Det er jo nettopp fordi andre tror de kjenner meg, men det er mye mer bak merkevaren min som er “Therese Sørenes” enn det alle ser. En influencer må alltid holde seg attraktiv og være interessant. Det er ikke alt som jeg gjør på sosiale medier som jeg ville gjort i hverdagen, fordi jeg er mye mer enn hva bloggeren eller youtuberen er. Føler jeg kan snakke evigheter om dette, og føler det aldri kommer til å endre seg heller.. men følte for å dele litt om det uansett.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg