DETTE FANT JEG DA JEG GOOGLET MEG SELV!

Hei dere! Det har lenge vært populært i youtubeverden å google seg selv, og vise reaksjonen din på hva du finner ut om deg selv! Jeg hadde planer om å lage en video om dette (kan selvfølgelig gjøre det!), men føler ikke at jeg har så mye spennende der ute om meg. Det er derfor jeg tenkte å ta dette i et innlegg istedenfor. Jeg ble faktisk litt sjokket, fordi jeg trudde at jeg skulle finne noe helt annet! haha!

Det var ikke så mye spennende kanskje… Det som var mest morsomt å se var vel at det kom “bunad” opp, og da må nok flere lure på hvilken bunad jeg har og jeg har altså Rogalands bunad! Det kom også kjæreste opp, og det er nok fordi jeg har flere ekser som jeg har bilde med på google. Jeg vet om mange som syns det er morsomt å google de opp! ahaha!

Jeg prøvde også mitt navn “Theresesorenes”, siden mange bruker det også. Det var litt mindre spennende faktisk, for det eneste som kom opp var Instagram, blogg og yt. Vi kan hvertflal konkludere med at det ikke er så mye spennende av meg ute på google! Takk gud! hahaha.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg