DETTE GJORDE JEG MED HÅRET

Reklame | Hendrix Hair

Hei dere! Hvis dere enda ikke har sett vloggen min fra helgen kan dere se den HER. Jeg var nemlig i Stavanger hos Hendrix Hair for å fikse håret ettersom det trengtes! Dette har blitt min go-to frisør, og frisøren jeg går til er Sofie (Instagrammen hennes finner du HER). Hun er utrolig dyktig, og kan absolutt anbefale hun til dere alle som bor i nærheten. Hun gjorde også håret mitt tidligere i høst. Sist gang jeg var gikk jeg faktisk fra å være brunette til å bli blondine igjen. Jeg har vært brunette i flere år, før jeg endelig gikk over til blond som virkelig er min og orginiale farge. Jeg passer absolutt blondt best, tørr jeg å påstå.

Hver gang jeg er hos Hendrix vet jeg at jeg er i trygge hender, og jeg kommer aldri noen sinne la en annen frisør ta over, fordi jeg har vært så fornøyd begge gangene! Hun vet akkkurat hva jeg ønsker, og får det til. Jeg har helt siden i høst ønsket å bli helt platina, og det fikk vi til denne gangen og det ble litt gråskjær i det som jeg bare elsker! Resultatet ble helt fantastisk, og jeg digger mitt nye hår!

Ikke minst med at frisørene hos Hendrix er flinke, men servicen der er også amazing! Samtidig du får en digg frisør time får du også en herlig prat, og de er så hyggelige de som jobber der. Det er noe av det viktigeste av å finne en go-to frisør. Hvis dere lurer noe mer på farge eller lignende, bare send en melding til frisøren min som er linket over. Hun svarer nok bedre enn meg. Hahah. Under ser dere bilde av resultatet. Se såå fiiint!

Ha en fin dag videre!

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg