DETTE HAR SKJEDD I DET SISTE

Body: pretty little thing / Skjørt: Bikbok

HELGEN MIN..

Ukene går bare fortere, og fortere. Det er nesten litt trist ettersom det er snart skole start, og hvis dere ønsker kan jeg godt blogge om hvilke linje jeg skal gå på og hva jeg gruer meg til. Samtidig til at jeg kan dele mine erfaringer med å begynne på undomsskolen/vidergående.

Denne helgen har jeg vært hos Jan Daniel, på grunn av det har vært fiskeri dagene på Åkra. Jeg har hatt det veldig morsomt, og det er alltid gøy å tilbringe noen dager sammen med kjæresten samtidig at det er like godt å komme hjem igjen. Han bor jo et stykke unna som gjør at jeg er hos han over flere dager. Det er mye hyggeligere å våkne opp med han ved siden av meg, enn å våkne alene. Jeg ser han allerede igjen på onsdag, så det går helt fint å være alene i et par dager.

Fiskeri dagene er en slags festival, men jeg er ikke gammel nok før neste år til å være på arrangementet derfor har jeg vært andre steder på fest sammen med min bestevenninne Nathalie. Det ble litt styr den kvelden, og hadde derfor en ganske chill kveld dagen etterpå med ansiktsmaske, tok litt sol, bestilte meg pizza og så på Prison break for meg selv. Det trengte jeg! Jeg er endelig hjemme igjen i min egen seng nå, og får besøk av Nathalie i morgen og blir morsomt med litt jente tid igjen.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg