DETTE SER JEG FREM TIL..

Processed with VSCO with b1 preset

💭 Det er endelig sommerferie nå, og jeg gleder meg til å kose meg gjennom denne sommeren selvom den ikke ble helt som planlagt. Jeg tror likevel at det kommer til å bli en veldig fin sommer. Det eneste som skal til er å være litt kreativ ettersom man kun kan være i norden, og i Norge. Dette skoleåret har samtidig gått fort, men også sakte? haha. Det skal bli herlig med en god pause fra skolearbeidet, og heller være klar for fullt kjør på påbygg neste år.

💭 Jeg gleder meg skikkelig mye til å få mer tid til å jobbe med mine sosiale medier i sommer! Jeg brenner virkelig for dette her som mange vet, men samtidig er det vanskelig å balansere det med hverdagslivet, skole og annet. Det er tungt inni mellom selvom jeg prøver alltid å sette meg tid til det, fordi det er noe jeg virkelig elsker å gjøre.

💭 Nå er det ikke lenge til jeg endelig for bil lappen! Jeg har ventet utrolig lenge nå på grunn av corona som gjorde at det var en lang pause en periode. Kjenner jeg begynner å gruer meg til oppkjøring, og det er egentlig på grunn av at jeg hater å møter nye mennesker og jeg blir sykt stresset av personer jeg ikke kjenner. Derfor stresser jeg av sensor hahhaah.

💭 Jeg begynner endelig å bli veldig brun både på grunn av at jeg tar solarium, det er utrolig mye sol ute fortiden og jeg bruker selvbruning inni mellom. Jeg har begynt å få en skikkelig fin farge, og jeg digger det! Det er nok da jeg føler meg aller best! Jeg tror nok alle kan være enige i det.

💭 Hvis jeg husker rett så skal jeg reise til sørlandet med familien til kjæresten min 20.juli, og det gleder jeg meg skikkelig mye til! Han har mye familie der som jeg enda ikke har fått møtt, og jeg ser virkelig frem til det.

Hva ser dere frem til?

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg